عکسی جالب از جشن سال نوی میلادی “خانواده دیوید بکام”/ تصویر

دیوید بکام با انتشار عکسی از خانواده خود سال نوی میلادی را تبریک گفت.

عکسی جالب از جشن سال نوی میلادی “خانواده دیوید بکام”/ تصویر
کد خبر : ۱۳۶۶۹۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین ها، دیوید بکام به مناسبت سال نو میلادی عکسی بسیار پر انرژی و خاص را از خود در کنار خانواده اش با ژست های جالب منتشر کرد.

عکسی جالب از جشن سال نوی میلادی "خانواده دیوید بکام"/ تصویر

"دیوید بکام" فراموشی گرفت!

دیوید بکام فاش کرد که کدام یک از ۸۱ خالکوبی منحصر به فردی که روی بدنش دارد مورد علاقه‌اش است و این خالکوبی نام همسرش ویکتوریا نبود.

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین؛ زمانی که از اسطوره منچستریونایتد در مورد محبوب‌ترین خالکوبی‌اش پرسیده شد، در ابتدا فراموش کرد نام همسرش که تقریباً ۲۴ سال با او زندگی کرده را بگوید.

بکام ۴۷ ساله و خواننده سابق گروه اسپایس‌گرلز، ویکتوریا ۴۸ ساله، برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند. آن‌ها پدر و مادر بروکلین ۲۳ ساله، رومئو ۱۹ ساله، کروز ۱۷ ساله و هارپر ۱۰ ساله هستند.

و هنگامی که هم‌تیمی سابقش گری نویل در ویدیوی یوتیوب برای سری برنامه‌های The Overlap در مورد تتوی مورد علاقه او سؤال پرسید، ویکتوریا شانسش را به نفع فرزندان‌شان از دست داد.

او در ابتدا ویکتوریا را نادیده گرفت و گفت: «راستش را بگویم انتخاب یک تتوی مورد علاقه سخت است. نام بچه‌هایم.» بکام سپس مکث کرد و کمی بعد گفت: «و نام ویکتوریا. این را هم اضافه کن.»

کد خبر : ۱۳۶۶۹۶
0
۰
ارسال نظر