عصبانیت مخاطبان از حرف‌های ناپخته محمد حسین میثاقی

محمد حسین میثاقی مجری برنامه «جام ۲۰۲۲» بعد از پایان بازی ایران و انگلیس با حرف‌های ناپخته و احساسی خود، به نوعی سطح و عیار فهم فوتبالی خود را عیان کرد.

عصبانیت مخاطبان از حرف‌های ناپخته محمد حسین میثاقی
کد خبر : ۱۲۵۶۱۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، روز دوشنبه سی‌ام آبان ماه و بعد از انجام بازی ایران و انگلستان که منجر به باخت فاجعه بار ۶ بر دو ملی‌پوشان ایرانی شد، محمدحسین میثاقی مجری برنامه «جام ۲۰۲۲» در حالیکه لبخند بر لب داشت شروع به اظهار نظرهای احساسی و ناپخته از بازی تیم ملی ایران کرد.

حرف‌هایی که موجب شد به نوعی سطح درک فوتبالی این مجری به نوعی عیان و زیر سوال برود.

حرف‌های بی‌منطق میثاقی

در دورانی که میزان برتری تیم‌ها در زمین گذشته از نتیجه بازی براساس آمار و ارقام مشخص می‌شود، میثاقی عنوان کرد که تیم ایران در نیمه دوم فوتبال قابل قبولی ارائه داد.

این در حالی است که آمار بازی در واقعیت چیز دیگری بود. در این دیدار ماکیت توپ ۷۹ به ۲۱ بود، یعنی عملا بازی یک گله و به نفع انگلیس در جریان بود.

در این بازی تیم ایران حتی موفق به گرفتن یک کرنر هم نشد و تعداد پاس‌های ملی‌پوشان از ۲۱۴ پاس فراتر نرفت.

حال برچه مبنا و منطقی میثاقی عنوان کرد که ایران در نیمه دوم بازی قابل قبولی ارائه داده مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ میثاقی بالاخره انتقامش را از تاج گرفت!

ویدئو/ واکنش جالب میثاقی پس از شنیدن نام فردوسی‌پور در برنامه اش!

اما اوج صحبت‌های غیرکارشناسانه و ناپخته او جایی بود که عنوان کرد ما در نیمه دوم بازی را سه بر دو باختیم.

میثاقی به عنوان کسی‌که مدعی است فوتبال را می‌فهمد و هرازگاهی در برنامه‌هایش از موضع یک کارشناس بازی‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، این اظهار نظر بچه‌گانه را مطرح کرد.

محمد حسین میثاقی حرف‌های ناپخته‌ای زده است.

اظهارات غیر کارشناسی

در حالی که هرکسی که به شکل حرفه‌ای فوتبال را دنبال می‌کند متوجه می‌شود که گل‌های ایران درچه شرایطی رقم خوردو هیچکدام روی برتری تاکتیکی تیم به ثمر نرسید.

گل اول را انگلیس زمانی دریافت کرد که چهار برصفر جلو بود و به نوعی بازیکنان این تیم بازی را رها کرده بودند، چراکه اگر این گل روی برتری تاکتیکی ایران به ثمر رسیده بود، آن‌ها بلافاصله دو گل دیگر وارد دروازه تیم ملی نمی‌کردند.

گل دوم هم که در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رسید و چه بسا اگر بازی چند دقیقه دیگر طول می‌کشید، انگلیسی‌ها گل‌های دیگری را هم روانه دروازه سید حسین حسینی می‌کردند.

شاید این اظهار نظرهای احساسی درباره بازی ایران و افتخار کردن به دو گل مهدی طارمی از سمت هوادران تیم ملی که با تعصب و احساس به ماجرا نگاه می‌کنند تا حدی قابل قبول باشد، اما از سوی مجری یک برنامه تخصصی فوتبالی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

تلویزیون موظف است در این بزنگاه‌ها با توجیه درست و منطقی مجریانش، آگاهی مخاطبانش را نسبت به اوضاع و احوال تیم بالا ببرد.

در واقع صحبت‌هایی از این جنس موجب می‌شود تا بازهم توقعات از تیم بالا برود و از ملی‌پوشان توقع پیروزی قاطع برابر ولز و امریکا داشته باشند.

این در حالی است که بازی رودررو این دو تیم نشان داد که آن‌ها اگر چیزی کمتر از انگلستان ندارند.

منبع: فیلم‌نیوز

کد خبر : ۱۲۵۶۱۶
0
۰
ارسال نظر