عشاقانه خاص و متفاوت “آقا و خانم بازیگر”/ عکس

تصویری عاشاقانه از الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی منتشر شد.

asdasd
مدت مطالعه :

بهگزارش وقت صبح ، عکسی خاص و متفاوت از الیکا عبدارزاقی بازیگر سرشناس ایرانی به همراه همسرش امین زندگانی در فضای مجازی با ژست عاشاقانه به اشتراک گذاشته شد.

عشاقانه خاص و متفاوت "آقا و خانم بازیگر"/ عکس

حکایت آشنایی من و امین

داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

فاصله من و امین از شمال تا جنوب است!!

من وامین در عین تفاهم زیادی که با یکدیگرداریم، بسیار هم متفاوت هستیم و فکر می کنم این تفاوت ها بوده که ما را به هم نزدیک کرده است! بخشی از این تفاوت هایی که من و امین داریم، از سبک زندگی متفاوت مان نشأت گرفته، من در یک خانواده شمالی بزرگ شدم و او در یک خانواده جنوبی، اما عشق و علاقه و تفاهمی که بین ما وجود دارد، باعث شده به یکدیگر فارغ از این فاصله ها نزدیک شویم.

کد خبر : ۸۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان