عزت الله مهرآوران کدام واکسن کرونا را تزریق کرده بود؟

عزت الله مهرآوران که صبح امروز درگذشت، واکسن برکت دریافت کرده بود.

عزت الله مهرآوران کدام واکسن کرونا را تزریق کرده بود؟
کد خبر : ۵۱۴۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عزت الله مهرآوران، بازیگر پیشکسوت کشورمان صبح امروز بر اثر ابتلاء به کرونا و پس از چند هفته مقاومت در برابر بیماری، در بیمارستان درگذشت.

این هنرمند چه واکسنی دریافت کرده بود؟

۲۱ خرداد ماه گذشته مشرق نیوز اعلام کرده بود که عزت الله مهرآوران واکسن برکت تزریق کرده است و با این حال به کرونا مبتلا شده است.

مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت با تکذیب خبر گفته: «ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینو فارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دست نداشتیم.»

‎خبرگزاری فارس در گزارشی برای تکذیب این خبرها در گفتگویی با هژیر مهرآوران از او پرسیده پدرش چه واکسنی زده بود و او پاسخ داده:« پدرم واکسن سینوفارم دریافت کرده»

عزت‌الله مهرآوران زادهٔ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان است.

او نشان درجه یک هنری در رشته نمایشنامه نویسی داشت و با آثارش در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر حضور داشته که از این میان می‌توان به جشنواره فجر سال ۱۳۷۰ اشاره کرد.

مهرآوران در این دوره مال‌کنون را به صورت مشترک با مریم معترف و در کنار آثاری نظیر سایه ماه به کارگردانی انوشیروان ارجمند، مرگ یزدگرد به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی گلاب آدینه، دلدار به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری و واقعه‌خوانی جهاز جادو به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی به روی صحنه برد.

کد خبر : ۵۱۴۴۹
0
۰
ارسال نظر