عاقبت شوم سارقان کابل برق

ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده اطلاعاتی، دو سارق مسلح را در یکی از شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و با همکاری عوامل انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت سیم برق با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل، یکی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و نفر دوم را دستگیر کردند.

عاقبت شوم سارقان کابل برق
کد خبر : ۷۶۸۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده انتظامی بهبهان از هلاکت و دستگیری عاملان مجروح شدن رئیس پلیس آگاهی این شهرستان در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

سرهنگ محمد عزیزی اظهار کرد: در پی درگیری مسلحانه پلیس با دو سارق سیم برق در آبان‌ماه امسال که منجر به مجروح شدن رئیس پلیس آگاهی بهبهان شد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده اطلاعاتی، دو سارق مسلح را در یکی از شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و با همکاری عوامل انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت سیم برق با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل، یکی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و نفر دوم را دستگیر کردند.

کشف مهمات از سارقان

فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: در این عملیات، یک قبضه اسلحه وینچستر، تعدادی مهمات و یک دستگاه خودرو سرقتی از سارقان کشف شد.

عزیزی با بیان اینکه متهمان سوابق زیادی مانند سرقت مسلحانه، درگیری و قدرت نمایی با سلاح را در پرونده خود داشتند، عنوان کرد: حمل سلاح و شرارت، خط قرمز پلیس است و با افراد شرور، با اقتدار و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر : ۷۶۸۶
0
۰
ارسال نظر