عاشقانه زوج معروف سینما مقابل دوربین ها+عکس

پنه لوپه کروز یکی از مشهورترین بازیگران هالیوودی است که شب گذشته جایزه کوپا ولپی بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۱ را کسب کرد.

عاشقانه زوج معروف سینما مقابل دوربین ها+عکس
کد خبر : ۴۷۱۶۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ جشنواره فیلم ونیز قدیمی ترین جشنواره فیلم در جهان و یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های سینمایی جهان بشمار می‌آید. جشنواره فیلم ونیز نخستین بار در سال ۱۹۳۲ میلادی برگزار شد و در کنار جشنواره‌هایی چون کن و برلین از مهمترین رخدادهای سینمایی اروپا و جهان به‌شمار می‌آید.

جایزهٔ اصلی جشنواره ونیز، شیر طلایی نام دارد. همچنین در این جشنواره، جایزه‌ای به نام جایزهٔ انسانیت وجود دارد. این جایزه که مبلغ آن ۵۰ هزار دلار است، به سینماگران و بازیگرانی اهدا می‌شود که خود را وقف فعالیت‌های انسان‌دوستانه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ سورپرایز "ریحانا" در مت گالا با لباس عجیبش!

در جشنواره فیم ونیز 2021 جایزه کوپا ولپی بهترین بازیگر زن به پنه لوپه کروز برای بازی در فیلم مادران موازی رسید.

در تصویر زیر، عاشقانه خاویر باردم و پنه لوپه کروز، زوج معروف سینما پس از دریافت جایزه ‌‌پنه لوپه که شب گذشته جایزه کوپا ولپی بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۱ برای بازی در فیلم مادران موازی را کسب کرد را ببینید.

عاشقانه زوج معروف سینما بعد از دریافت جایزه

بیوگرافی پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز یکی از مشهور ترین بازیگران سینمای هالیوود اسـت، همسر او نیز یکی از بهترین هاست، بیشتر مـا خانم کروز رابه خاطر نقش آفرینی در فیلم دزدان دریایی کارائیب می شناسیم. خاویر باردم هم بیشتر با نقش آفرینی خود در فیلم جایی برای پیرمردها نیست شناخته میشود.

پنه لوپه کروز سانچز متولد 28 آپریل 1974 « 44 سال »در مادرید اسپانیا بازیگر، خواننده و تهیه کننده اسـت.

او پس از آشنایی با خاویار باردم در فیلم "ویکی کریستینا بارسلونا" در سال 2010 با او ازدواج کرد. حاصل ازدواج شان دو فرزند بنام هاي لئوناردو و لونا اسـت.

کد خبر : ۴۷۱۶۹
0
۰
ارسال نظر