ظاهر عجیب و غریب خواننده مشهور، مدونا و خانواده‌اش!

در عکس‌های منتشر شده خانواده مدونا در جشن کریسمس خود از همیشه عجیب‌تر به نظر می‌رسند!

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - مدونا، ملکه سبک پاپ، عکسی جنجالی از خود و 4 فرزند کوچکش منتشر کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مدونا 64 ساله امسال کریسمس را در لندن به همراه خانواده‌اش جشن گرفت. این خواننده مشهور که 7 بار برنده جایزه گرمی شده است صاحب 6 فرزند است.

در این عکس‌های کریسمسی مدونا با کلاه بابانوئلش در زیر درخت کریسمس با فرزندانش دیده می‌شود. لباس‌های نامناسب دو دختر کوچک مدونا مورد انتقاد شدید قرار گرفته‌اند.

مدونا که به شکستن چارچوب‌های جامعه معروف است این بار دوقلوهای خود اِستِر و اِستلا را به طرز نامناسبی لباس پوشانده است. دو دختر کوچک او که تنها ده سال دارند در این عکس‌ها با لباس تمام مشکی، کفش‌هایی پاشنه بلند و کمربندهای پهن دیده می‌شوند. کاربران زیادی این لباس‌ها را برای دختران 10ساله نامناسب می‌دانند. این ستاره را مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و طرفداران او را مادری بی‌مسئولیت خواندند.

مدونا و فرزندانش

به نظر می‌رسد رنگ کریسمس امسال این خانواده آبی یاشد.

شیفاندو دختر بزرگ این ستاره به زودی تولد 17 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. او و برادر بزرگ‌ترش دیوید هر دو در لباس‌های آبی خود فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

مدونا و فرزندانش در این عکس هر کدام حرف اول اسم خود را در دست دارند.

ویدیوهای دیگری که این خواننده از جشن کریسمس خود منتشر کرده است، این خانواده را در حال دوچرخه سواری در هوای سرد نشان می‌دهند. مدونا حتی در حال دوچرخه‌سواری نیز ظاهر خاص و غیرمعمول خود را با کلاه بزرگ صورتی و عینک آفتابی عجیبش حفط کرد.

مدونا و فرزندانش در حال دوچرخه‌سواری

بزرگ‌ترین دختر و پسر این خواننده، لولا 26 ساله و روکو 22 ساله، در این جشن خانوادگی شرکت نکردند.

کد خبر : ۱۳۵۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان