طمع کیم کارداشیان برای خرید جواهرات سلطنتی؛ 8 میلیارد تومان!

کیم کارداشیان مدل مشهور گردنبند صلیب دایانا را دو برابر ارزشش خرید. با حساب دلار 40 هزار تومانی قیمت این گردنبند 8 میلیارد تومان است.

طمع کیم کارداشیان برای خرید جواهرات سلطنتی؛ 8 میلیارد تومان!
کد خبر : ۱۴۲۱۳۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از independent، شاهزاده خانم فقید ولز در سال ۱۹۸۷ این صلیب درشت را در یک جشن خیریه در لندن به گردن آویخت.

کیم کارداشیان برای خرید جواهرات سلطنتی؛ 8 میلیارد تومان.

در جدیدترین حراج ساتبی، گردنبند صلیب دایانا، از جمله قطعاتی بود که در بخش «سلطنتی و اشرافی» برای فروش عرضه شد.

این قطعه با ارزش صاحب جدید مشهوری هم پیدا کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ساتبی، در انتهای حراج چهار خریدار برای این صلیب که با سنگ‌های آمیتیس و الماس ساخته شده است با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت، نماینده کارداشیان آن را به بیش از دو برابر قیمت تخمین‌زده‌شده، یعنی به مبلغ ۱۹۷ هزار و ۴۵۳ دلار خرید.

صلیب شاهدخت دایانا را در اصل نعیم عطاالله در دهه ۱۹۸۰ از جواهرفروشی گارارد خرید و آن را چندین مرتبه برای رویدادهای اجتماعی و بشردوستانه مختلف به دوست خود، شاهدخت دایانا، قرض داد.

رمزی عطاالله، صاحب فعلی صلیب، به یاهولایف گفت: «شاهدخت دایانا و پدرم با یکدیگر دوست بودند و من به یاد دارم که آن‌ها اغلب یکدیگر را در فروشگاه تاریخی گارارد می‌دیدند. او این قطعه را واقعا دوست داشت و چندین مرتبه آن را قرض گرفته بود.»

سابقه جواهرات گران قیمت دایانا

شاهدخت فقید ولز در سال ۱۹۸۷ این صلیب درشت را که با رشته بلندی از مروارید ترکیب و با یک لباس مشکی و بنفش مخملی از کاترین واکر هماهنگ کرده بود، در یک جشن خیریه در لندن به گردن آویخت.

طبق بیانیه ساتبی، این قطعه رنگارنگ جسور با طراحی فلوره، با آمیتیس‌های مربعی درشت و الماس‌های دایره‌ای وزنی معادل ۵.۲۵ قیراط (بیش از یک گرم) دارد و ابعاد آن حدودا ۱۳۶ در ۹۵ میلی‌متر است.

کیم کارداشیان ۴۰ ساله به علاقه زیادش به مد تاریخی مشهور است.

او سال ۲۰۲۲ در مراسم شب‌نشینی موزه متروپولیتن پیراهن مرلین مونرو معروف به «تولدت مبارک، آقای رئیس‌جمهوری» را پوشید. مونرو این پیراهن را در جشن تولد ۴۵ سالگی جان اف‌ کندی، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا، در سال ۱۹۶۲ به نمایش گذاشت.

انتخاب این پیراهن حاشیه‌های زیادی برای کیم کارداشیان به وجود آورد. از جمله اخباری مبنی بر آسیب دیدن لباس مرلین مونرو که بعدها موزه‌ صاحب لباس آن‌ها را تکذیب کرد.

کد خبر : ۱۴۲۱۳۵
0
۰
ارسال نظر