طراحی خیره کننده یک خودروی چینی سروصدا کرد+عکس

خودرو C385 یک خودروی چینی است که با طراحی خیره کننده باعث تعجب همگان شده است و دارای اهمیتی استراتژیک برای چینی‌ها می باشد.

طراحی خیره کننده یک خودروی چینی سروصدا کرد+عکس
کد خبر : ۴۳۴۱۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از دیجیاتو؛ کمپانی چینی چانگان که با رونمایی از مدل‌های هیجان‌انگیز روزهای پر سر و صدایی را سپری می‌کند، یک خودروی جذاب دیگر معرفی کرد. این خودرو C385 نام دارد و مثل محصولات اخیر چانگان از طراحی بسیار جذاب و مدرنی برخوردار است؛ در کنار این، این سدان چینی به پیشرانه برقی مجهز شده و به دلیل بهره بردن از پلتفرمی جدید، اهمیتی استراتژیک برای چینی‌ها دارد.

شباهت با سری سری UNI

از نظر طراحی C385 را می‌توان دنباله‌روی سری UNI دانست، چرا که بر اساس فلسفه‌ای مشابه خلق شده و شباهت زیادی با اعضای آن دارد.

در نمای روبرو جلوپنجره عریض و یکپارچه همه چیز را تحت تاثیر قرار داده، این جلوپنجره تزئینی است، زیرا به خاطر الکتریکی بودن پیشرانه، نیازی به رادیاتور وجود ندارد. البته روی سپر ظریف خودرو چند ورودی هوا تعبیه شده که احتمالا جریان هوا را به سمت چرخ‌ها و سیستم ترمز منتقل می‌کنند. این خودرو همانند شماری از مدل‌های جدید به چراغ‌های اصلی دو تکه مجهز شده است.

در نمای جانبی قوس زیبای سقف و ادغام آن با صندوق عقب کوتاه، چانگان C385 را مشابه خودروهای کوپه کرده است. در این نما، فرم خاص ستون C و سپر عقب، دستگیره‌های در کشویی مخفی‌شونده و رینگ‌های ایرودینامیک از المان‌های شاخص هستند.

در نمای عقب می‌توان گفت با اتومبیلی فراتر از صنعت خودروی چین طرف هستیم! در این بخش یک اسپویلر متحرک دو تکه نصب شده که ظاهرا در سرعت‌های بالا فعال می‌شود. در زیر این اسپویلر چراغ‌های سرتاسری LED با گرافیکی جذاب جا خوش کرده‌اند. همانند خودروهای فرمول یک، چراغ سوم ترمز نیز در قسمت میانی اسپویلر و سپر نصب شده است؛ ضمن اینکه سپر حجیم در زیر خود یک دیفیوزر عریض دارد.

متاسفانه فعلا از فضای داخلی تصاویری منتشر نشده، اما به احتمالا زیاد چانگان C385 اشتراکات زیادی با سدان UNI-V خواهد داشت. در رابطه با پیشرانه نیز حرفی به میان نیامده، فقط می‌دانیم که یک پیشرانه الکتریکی وظیفه تامین نیرو را بر عهده دارد.

رونمایی از یک خودروی چینی با طراحی خیره‌کننده
کد خبر : ۴۳۴۱۵
0
۰
ارسال نظر