طبع طنزگونه “ترلان پروانه” گل کرد/ عکس

ترلان پروانه با انتشار عکسی زیبا از خود متنس طنزگونه را به اشتراک گذاشت.

طبع طنزگونه “ترلان پروانه” گل کرد/ عکس
کد خبر : ۷۹۵۱۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ترلان پروانه بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در اینستاگرامش تصویری متفاوت را از چهره خود در یک آینه کثیف منتشر کرد.

طبع طنزگونه "ترلان پروانه" گل کرد/ عکس

قصه سعید و ترلان چه بود؟

داستان بازیگران و فوتبالیست‌ها در سال‌های اخیر فینال جنجالی کم نداشته است. فینالی که قطعا از بیشتر فیلم‌هایی که همان بازیگران بازی می‌کنند، دراماتیک‌تر و سوزناک‌تر بوده است.

مثلا چه کسی می‌توانست فرجام رابطه سعید عزت‌اللهی و ترلان پروانه را حدس بزند که چنین سوزناک و ویرانگر به پایان خواهد رسید. وقتی سعید عزت‌اللهی در روزهای محبوبیت و بروبرویش زیر یکی از پست‌های ترلان پروانه جوان کامنتی گذاشت؛

شاید خودش هم فکرش را نمی‌کرد که این کامنت تا این حد جنجالی خواهد شد. آن کامنت اما کار خودش را کرد و باعث شد گمان رود رابطه عاطفی بین این دو برقرار شده است.

در واقع ماجرا از جایی شروع شد که سعید عزت‌اللهی در یکی از پست‌های ترلان پروانه در صفحه شخصی‌اش کامنتی با عنوان «فوق‌العاده بود بهترینم» قرار داد و ترلان پروانه او را منشن کرد و نوشت:

مرسی عزیزم. اما عزت‌اللهی که این داستان را کلید زده بود، خود خیلی زودتر پشیمان شد و اعتراضش را علنی کرد. این فوتبالیست که آن روزها در معرض حواشی گوناگونی «از داستان عکاس باشگاه روستف بگیرید تا شایعه ارتباط او با یکی از بازیگران سینما» بود؛

به سرعت رابطه‌اش با ترلان پروانه را تکذیب کرد و حرف‌هایی زد که ظاهرا باید خیلی به ترلان پروانه برخورده باشد؛ چرا که ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرده بود.

کد خبر : ۷۹۵۱۵
0
۰
ارسال نظر