صدور حکم جلب برای یک “استقلالی”

فردی که مدعی بوده از یکی از اعضای کادر استقلال پولی طلب دارد، امروز مقابل این باشگاه حضور پیدا کرده و تهدید کرده خواهان گرفتن پولش است.

صدور حکم جلب برای یک “استقلالی”
کد خبر : ۳۰۸۰۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی - در حالی که این روزها استقلالی ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، یک اتفاق عجیب دیگر هم برای یکی از اعضای کادر این تیم رخ داده است.

چند روز پیش یک طلبکار با حکم جلب محمدحسین مرادمند، مدافع آبی ها را تهدید کرد که پولش را می خواهد. البته این موضوع با وساطت چند استقلالی برطرف شد و مشخص شد گویا مرادمند پولی را که بابت رضایت نامه به او داده شده بود را برای خود برداشته و به ازای آن چند چک شخصی به پدیده ارائه کرده است.

حالا از اطراف باشگاه استقلال خبر می رسد گویا فردی که مدعی بوده از یکی از اعضای کادر استقلال پولی طلب دارد، امروز مقابل این باشگاه حضور پیدا کرده و تهدید کرده خواهان گرفتن پولش است.

البته این بار این موضوع ربطی به مشکلات مالی استقلال ندارد و چک شخصی این عضو جوان کادر استقلال پاس نشده و باعث شده فرد طلبکار حکم جلب او را بگیرد.

طلبکار این عضو جوان استقلال که از اواسط این فصل به جمع آبی ها اضافه شد اعلام کرده در صورتی که پولش را نگیرد، فردا به محل تمرین استقلال می آید و ماجرا بیش از قبل دردسر ساز خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۸۰۲
0
۰
ارسال نظر