صدا و سیما به کل فصل ششم پایتخت را حذف کرد؟

فصل ششم پایتخت در حالی روی پلتفرم تلوبیون پلاس بارگزاری شده که از طریق اندروید باکس قابل دریافت نیست، ضمن اینکه در نسخه ارائه شده در این پلتفرم سکانس جنجالی موتورسواری رحمت و نامزدش هم حذف شده است.

صدا و سیما به کل فصل ششم پایتخت را حذف کرد؟
کد خبر : ۸۶۸۹۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فیلم نیوز، اگر از طریق اندروید باکس به پلتفرم «تلوبیون پلاس» دسترسی داشته باشید، قادر به تماشای فصل ششم پایتخت روی این پلتفرم نخواهید بود. با سرچ کردن نام این سریال، کاربر می‌تواند با کلیک کردن روی پوستر فصل اول، وارد سریال شود.

به محض ورود زیر صفحه منویی می‌آید که با کلیک کردن روی آن کاربر وارد صفحه‌ای می‌شود که فهرست فصل‌های مختلف در اختیارش قرار می‌گیرد. با ورود به هر فصل قسمت‌های مختلف آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد که می‌توان با کلیک کردن روی هرکدام قسمت مورد نظر را دید.

اما درباره فصل ششم این اتفاق نمی‌افتد به محض کلیک بر روی هر قسمت این پیغام روی صفحه حک می‌شود: «برای پخش مشکلی به وجود آمده است، لطفا مطمئن شوید که از آخرین نسخه اپلیکیشن استفاده می‌کنید و دوباره امتحان کنید». جالب اینجاست که اولا برای هیچ محتوایی چنین پیغامی نمی‌آید و ثانیا با بروزرسانی اپلیکیشن هم این مشکل برای فصل ششم پایتخت مرتفع نمی‌شود.

تفاوت با پخش در سایت

اما اگر از طریق سایت یا تلفن همراه وارد تلوبیون پلاس شوید می‌توانید فصل ششم پایتخت را روی این پلتفرم ببینید. البته نسخه بارگزاری شده و قابل دسترس در تلفن همراه و کامپیوتر هم ممیزی‌های زیادی دارد.

تلوبیون پلاس نسخه‌ای که شبکه آی فیلم پخش کرده را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در این نسخه سکانس جنجالی موتورسواری رحمت و نامزدش و قایق‌سواری آن‌ها حذف شده است.

این سکانس به خاطر اینکه یادآور دو فیلم قدیمی «همسفر» و «ممل آمریکایی» بود با انتقادهای فراوانی از سوی طیف‌های سیاسی روبه رو شد و رئیس وقت صدا وسیما هم نسبت به آن معترض شد.

کد خبر : ۸۶۸۹۰
0
۰
ارسال نظر