صحنه ای که بعد گذشت دو هفته از عروسی با آن روبرو شدم کابوسم بود!

پسر جوان که در یک نگاه دلباخته دختری در مراسم عروسی شده بود نمی دانست پس از ازدواج و فاش شدن بیماری زنش چطور ادامه زندگی دهد.

کد خبر : ۱۷۹۱۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سایت چمدون، جشن عروسی یکی از بستگانمان بود، کت و شلوار به تن کرده بودم و در میان آن شلوغی که همه در حال شادی و پایکوبی بودند که دختر جوانی را که به آرامی در گوشه ای از مجلس روی صندلی نشسته بود مرا به خودش جذب کرد و در همان نگاه اول مهرش به دلم نشست.

مریم دختر آرام و نجیبی بود هرچه سعی کردم به او نزدیک شوم خودش را از من دور کرد و حتی نگاهش را از من می دزدید اما من یک دل نه صد دل عاشق شده بودم و همه فکر و ذهنم درگیر او شده بود .

تا اینکه با او ازدواج کرد و دو هفته بعد فهمیدم او بیمار است و هیچ پاه بچه دار نمی شود.

از این رو دوران نامزدی و دوره شناخت قبل از ازدواج نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کند. مشاوره قبل از ازدواج، این شرایط را فراهم می‌آورد تا با آسودگی خاطر بیشتری در مسیر آغاز زندگی مشترک قدم بگذارید.

مدت زمان برای رسیدن به یک شناخت کامل از فرد مقابل بسیار مهم است که به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت یک بازه حدود ۶ ماهه مناسب است. این بازه باید آنقدری باشد که فرد در شرایط مختلف بتواند فرد مقابلش را ببیند و بسنجد.

کد خبر : ۱۷۹۱۹۸
0
۰
ارسال نظر