شگفتی سازی “هانیه توسلی” در سریال زخم کاری

حضور هانیه توسلی در زخم کاری باشکوه و مغتنم است و بیانگر این است که او نفس تازه کرده و قرار است شگفتی های تازه تری از او تماشا کنیم.

شگفتی سازی “هانیه توسلی” در سریال زخم کاری
کد خبر : ۴۳۹۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از پارسینما؛ دیویدبال استاد نمایشنامه نویسی و بازیگری در یکی از نظریه های تخصصی خود در حوزه شخصیت شناسی بر این باور است که موفقیت یا عدم موفقیت یک نمایشنامه در تمامی ارکان آن؛ منوط به درک درست شخصیت ها از نقش و موقعیتی است که با آن مواجه می شوند. او بر این باور است که کاراکترهای یک نمایشنامه را به گونه ای بررسی کنید که زندگی آن ها به این تحقیق بسته است و آن گاه بر اساس شخصیت ها؛ بازیگران را انتخاب کنید، از آمیزش این دو، یک شخصیت و کاراکتر تئاتری متولد می شود.

بر اساس این نظریه اگر بخواهیم تحلیل درستی نسبت به سریال محمد حسین مهدویان داشته باشیم به این نکته بر می خوریم که کیومرث مرادی در مقام یک کارگردان مولف در حوزه تئاتر در انتخاب بازیگران سریال زخم_کاری تاثیرگذاری درست و اصولی داشته و نقشش را به خوبی ایفا کرده است.

زخم کاری یک اقتباس ویژه از رمان بیست زخم کاری و نمایشنامه مکبث ویلیام شکسپیر است و در حوزه تولیدات شبکه نمایش خانگی از این حیث از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: سریال زخم کاری هم امتیاز "گرگ وال استریت" شد!

شخصیت تاثیرگذار منصوره در زخم کاری

شخصیت هایی که جهان های ذهنی متفاوتی دارند و از هزارتوی پیچیده به لحاظ شخصیت سازی برخوردارند، یکی از شخصیت های مهم این قصه که در رمان محمود حسینی راد، به لحاظ جنسیتی مرد است و با منصور در رمان مواجه می شویم اما در تغییر و تحول های این اقتباس در زخم کاری؛ به شخصیت تاثیرگذار منصوره بر می خوریم. کاراکتری به لحاظ دراماتیک در جهان روایت قصه حضورش به شدت جدی و درست است و این تغییر جنسیتی به نفع اثر بوده است.

هانیه توسلی بازیگری پرتلاشی است و در اینجا به طرز شگفت انگیزی؛ بار این تغییر و تحول های اقتباسی را زیر سایه شخصیت ها و در مواجه با بازیگرهای توانای دیگر(عزتی، آزادی ور، طهمورث) به تنهایی به دوش می کشد و موفق عمل می کند و این تاثیرگذاری در گرو این نکته است که این بازیگر در سال های اخیر توانسته است در مقوله بازیگری؛ بر روی تکنیک خود و درک درست نسبت به شخصیت پردازی؛ تلاش ویژه ای کرده است و نسبت به کارنامه خود، جذابتر و باشکوه تر از قبل ظاهر شده است.

منصوره عاشق پیشه که دل در گرو مالک داشته بر اساس فعل و انفعلات و گذر زمان، پر از خشم و نفرت می شود و این نگاه عمیق که یک بازیگر بتواند در موقعیت های مختلف، فراز و فرودهای شخصیتی را درک کند و به کار بگیرد، یک دستاورد ویژه است.حضور هانیه توسلی در زخم کاری باشکوه و مغتنم است و بیانگر این است که او نفس تازه کرده و قرار است شگفتی های تازه تری از او تماشا کنیم.

کد خبر : ۴۳۹۳۴
0
۰
ارسال نظر