شکست بزرگ الهام حمیدی در فعالیت های اقتصادی

الهام حمیدی بازیگر نسبتا کم حاشیه از سختی‌ها و فشارهای مالی در زندگی‌اش گفت.

شکست بزرگ الهام حمیدی در فعالیت های اقتصادی
کد خبر : ۴۷۴۶۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، الهام حمیدی در مصاحبه‌ای گفت که در زندگی تجاری‌اش شکست خورده و باعث شده که از فعالیت اقتصادی دوری کند.

بخش‌هایی از صحبت‌ها او را در ادامه بخوانید.

شکست اقتصادی

دوره‌ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که آدم بدشانسی هستم به محض ورودم، دلار به سه‌برابر قیمت خود رسید و یک دفعه من که با دلار ارزان شروع کرده بودم، متحمل ضرر مالی زیادی شدم.

درواقع به جای آنکه باعث آرامش خاطر و سود شود، تبدیل به مقطعی شد که به‌شدت ضرر کردم و این اتفاق چنان در روحیه‌ام اثر گذاشت که کاملا از ریسک‌های مالی ترسیدم.

حتی همین حالا هم بعضی دوستان پیشنهاد می‌دهند که وضعیت بازار عوض شده و خوب است که کارم را دوباره شروع کنم اما واقعا ترسیده‌ام و نمی‌توانم سمت کارهای تجاری بروم. ترجیح می‌دهم همان کار گاهی هست و گاهی نیست بازیگری را انجام بدهم.

زندگی در برج ۷۲ ملت

شایعات که زیاد است، بیننده و شنونده باید عاقل باشد. من خودم کلیپی که از برج ۷۲ ملت پخش شد را دیده‌ام. راستش من حدود پنج سالی هست که در این برج ساکن هستم و اتفاقا برعکس آنچه عنوان می‌شود، واحدی معمولی دارم که اتفاقا مستاجرش هستم.

صاحبخانه بسیار خوبی دارم که واقعا با من راه آمده است و اگر بشود شاید سال دیگر را هم تمدید کنم وگرنه من هم مانند سال‌های قبل باید دنبال خانه مناسب بگردم.

آن خبرهایی که عنوان می‌شود واقعا در این برج وجود ندارد. آن رقم‌های هنگفت نیست و شاید اجاره‌ای که من پرداخت می‌کنم در حد خیلی از خانه‌های معمولی باشد. ما گاها صاحبخانه‌های منصف داریم و صاحبخانه من نیز یکی از آن‌هاست. ایشان به من لطف دارند و با اجاره‌ای مناسب امکان داده که اینجا باشم.

دغدغه بزرگ اجاره خانه

من سعی می‌کنم طوری کار انتخاب کنم که از درآمدش بتوانم اجاره یک سالم را پرداخت کنم چون وقتی در عرصه بازیگری به زمان‌های بیکاری می‌رسید که درآمدی وجود ندارد، اجاره خانه تبدیل به دغدغه بزرگی می‌شود.

واقعیت این است که مستاجر بودن بسیار سخت است و امیدوارم در ادامه سال با تغییراتی که در دولت و اقتصاد ایجاد شده شرایطی فراهم شود که همه بتوانند صاحب‌خانه شوند چون واقعا داشتن سرپناه و محلی برای زندگی خواسته بزرگی نیست.

بالا بودن مخارج زندگی

زندگی که فقط داشتن خانه نیست. خرج‌های دیگری هم دارد. به هر حال ما هم از راه‌های دیگری مثل دعوت شدن به مراسم‌ها و ارگان‌ها و برنامه‌های اینچنینی درآمد جانبی داریم اما واقعیت این است که این درآمدهای حاشیه‌ای آنقدر زیاد نیست که جوابگوی هزینه‌ها در شرایط اقتصادی امروز کشورمان باشد.

شاید بعضی‌ها با دیدن کلیپ برج ۷۲ ملت بگویند ما داریم پول پارو می‌کنیم و. . . اما عمده صاحبخانه‌های این برج یا از قشر فوتبالیست‌ها هستند یا درآمدی خارج از حیطه بازیگری دارند. با پول بازیگری که نمی‌شود این خانه‌ها را خرید.

کد خبر : ۴۷۴۶۴
0
۰
ارسال نظر