“شوگا” عضو گروه BTS مستند خود را خواهد داشت!

شوگا عضو محبوب و رپر گروه کره‌ای بی تی اس به زودی مستند مستقل خود را در شبکه دیزنی پلاس با همکاری شبکه اجتماعی وی وِرس خواهد داشت!

“شوگا” عضو گروه BTS مستند خود را خواهد داشت!
کد خبر : ۱۶۱۱۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - شبکه دیزنی پلاس و شبکه اجتماعی وی وِرس به تازگی اعلام کرده‌اند مستندی به نام SUGA: Road To D-Day تهیه خواهند کرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مستند SUGA: Road To D-Day گستره‌ای از شهرهای مختلف را پوشش می‌دهد و شوگا را در سراسر جهان دنبال می‌کند.

شبکه دیزنی پلاس در صفحه توییتر رسمی خود نوشته است: «برای یک سواری شیرین آماده باشید! #SUGA شما را به سفری جاده‌ای در چندین شهر خواهد برد. مستند ویژه SUGA: Road To D-DAY به زودی در شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.»

پیش پرده‌ای از این مستند ویژه نیز مستند شده است. به گزارش وقت صبح این پیش پرده این آیدل را در حالی که برای امتحان چیزی جدید بسیار هیجان زده شده است نشان می‌دهد.

همچنین کلیپ‌های مختلفی شوگا را در این مستند در حالی به تصویر کشیده‌اند که او کاملا برای این تجربه جدید هیجان زده است و می‌خواهد آرمی‌ها را در این ماجراجویی با خود همراه کند.

شوگا عضو گروه BTS نیز درباره این مستند جدید اعتراف کرده است: «اولین باری است که چنین پروژه‌ای را امتحان می‌کنم.

من در حال حاضر واقعا هیجان زده هستم! هر زمان کنسرتی تمام می‌شود من با خودم فکر می‌کنم "آه، من واقعا خسته‌ام" دیگر این حس را ندارم که این اولین بار است که این کار را در زندگی‌ام انجام می‌دهم!

با این حال این مستند تجریه‌ای جدید است. حتی در کر هم قبلاً این کار را انجام نداده‌ام.»

کد خبر : ۱۶۱۱۹۷
0
۰
ارسال نظر