شفاف سازی همسر جنیفرلوپز در مورد حواشی جایزه گرمی!

بن افلک، همسر جنیفر لوپز در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» ادعای رسانه ها مبنی بر دلخوری جنیفر از او در مراسم گرمی را تکذیب کرد.

شفاف سازی همسر جنیفرلوپز در مورد حواشی جایزه گرمی!
کد خبر : ۱۵۷۷۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- ماه گذشته در جریان مراسم جوایز گرمی، هنگامی که «ترور نوآ»، مجری برنامه در کنار میز جنیفر لوپز و بن افلک در ردیف جلو در حال اجرای برنامه بود، دعوای آشکاری بین آنها دیده شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در آن لحظه، جنیفر لوپز به شوهرش بن افلک که اغلب در انظار عمومی خسته و عصبانی به نظر می‌رسد، دستور داد تلاش بیشتری برای حفظ ظاهرش کند و از او خواست وانمود کند که در حال لذت بردن است.

اما دوربین ها این لحظه پر تنش بین آنها را ثبت کردند.

به تازگی بن افلک در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته است: « چیزی که رسانه ها به عنوان گفتگوی بین ما منتشر کردند اشتباه بود!»

همسر جنیفرشایعات را تکذیب کرد.

بن افلک در این مصاحبه گفت: «در مراسم گرمی به من خوش گذشت!

«همسرم قرار بود در مراسم شرکت کنه و منم چون میدونستم قراره آهنگ های خفنی اجرا بشه باهاش رفتم.

یه جایی از مراسم یهو دیدم نوا مجری برنامه داره به سمتون میاد و با خودم گفتم اوه اوه اونا داشتن کنار ما به صورت پخش زنده مراسم ضبط میکردن و من به جنیفر گفتم هروقت خواستن برگردن به سمت ما من تنهات میزارم و تو باهاشون صحبت کن!

جنیفر هم در جواب به من گفت: « لعنتی بهتره که تنهام نزاری !» خب این یه موضوع زن و شوهری بودش و کاملا نرماله شوخی کنیم این مراسم متعلق به همسرم بود.»

همسر جنیفر شایعات مراسم گرمی را تکذیب کرد.

من به عنوان همراه با اون به مراسم اومده بودم و این مراسم زیاد اهمیتی نداشت واسم اما خب برای جنیفر این مراسم خیلی خاص بود.

کد خبر : ۱۵۷۷۵۹
0
۰
ارسال نظر