شرط خیلی سخت و باورنکردنی “خانم بازیگر” برای ازدواج

افسانه پاکرو از شرط ازدواجش پرده برداشت و گفت شرط من برای ازدواج این است که دو برادر بیایند و من و خواهرم را بگیرند.

شرط خیلی سخت و باورنکردنی “خانم بازیگر” برای ازدواج
کد خبر : ۸۴۴۵۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، افسانه پاکرو با اشاره به عشق و علاقه خود به خواهرش گفت: من عاشق خواهرم هستم و شرط من برای ازدواج این است که دو برادر بیایند و ما را بگیرند.

افسانه پاکرو از هنرپیشه های تلویزیون و سینمای ایران است. افسانه پاکرو از هنرپیشه های جنوبی و اهل اهواز است. افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد و بسیار عاشق خواهرش است.

افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است .

عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

افسانه پاکرو، بازیگر جوانی است که این روزها گزیده کاری را انتخاب کرده و به دنبال ایده آل های خود است. او پس از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 83 انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد، از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از:محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رؤیای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، شیر و عسل و…

کد خبر : ۸۴۴۵۰
0
۰
ارسال نظر