شرط “خواننده جذاب ماکان بند” برای ازدواج فاش شد!

امیر مقاره در مصاحبه ای اعلام کرد تا زمانی که موقعیت مالی گروه ماکان بند را به سطح بالایی نرساند ازدواج نمی کند.

شرط “خواننده جذاب ماکان بند” برای ازدواج فاش شد!
کد خبر : ۵۹۹۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، امیر مقاره خواننده مطرح گروه ماکان بند که این روزها به زیبایی در سریال جزیره می درخشد در مصاحبه ای اعلام کرد تا زمانی که موقعیت مالی گروه ماکان بند را به سطح بالایی نرساند ازدواج نمی کند.

امیر مقاره: من تنها جلوی دخترم زانو می زنم!

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد.

حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم.

لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد.

او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

کد خبر : ۵۹۹۰۴
0
۰
ارسال نظر