شبکه نسیم با پخش صحنه ای منشوری و نامتعارف جنجال به پا کرد!

پخش لحظه‌ای از رفتار نامتعارف یک زوج در برنامه دوربین مخفی «چهار شگفت‌انگیز»، شبکه نسیم را مجبور به عذرخواهی و صدور اطلاعیه کرد.

شبکه نسیم با پخش صحنه ای منشوری و نامتعارف جنجال به پا کرد!
کد خبر : ۱۶۱۲۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین؛ پخش لحظه‌ای از رفتار یک زوج از شبکه نسیم هنگام عبور از مقابل دوربین صداوسیما به یکی از پربیننده‌ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شد.

روابط عمومی شبکه نسیم با انتشار اطلاعیه‌ای درباره اتفاق پیش‌آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داد.

روابط عمومی شبکه نسیم عصر امروز (پنجشنبه ۱۰ فروردین) با انتشار اطلاعیه‌ای درباره اتفاق پیش‌آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«باسمه تعالی
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در پی رخداد پیش آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه و در جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند بر اساس بررسی‌های اولیه، خطای رخ داده نتیجه سهل انگاری تیم تولید برنامه و بی‌دقتی ناظران پخش بوده است.

این شبکه خود را ملزم به عذرخواهی از ملت فهیم و شریف ایران و نیز بینندگان عزیز دانسته و ضمن بررسی ابعاد کامل این اتفاق، پس از مسجل شدن نتایج، برخورد قاطع با مسببان این سهل‌انگاری را در دستور کار خود دارد که نتیجه آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.»

کد خبر : ۱۶۱۲۷۸
0
۰
ارسال نظر