شباهت عجیب پسر خسرو شکیبایی به پدرش دردسرساز شد!

پوریا شکیبایی، فرزند خسرو شکیبایی می‌گوید شباهت بسیارش به پدر، بیشتر اوقات اعصاب مادرش را که فقدان همسر هنوز هم برایش دردناک است بهم می‌ریزد.

شباهت عجیب پسر خسرو شکیبایی به پدرش دردسرساز شد!
کد خبر : ۷۶۶۳۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین، پوریا شکیبایی، فرزند خسرو شکیبایی، بازیگر سریال تلویزیونی «برف، بی‌صدا می‌بارد» در برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی از شباهت عجیب خود به پدر گفت.

او در این مورد توضیح داد: «من قاعدتا هر آن‌چه را که بلدم یا از پدرم یا از مادرم یاد گرفته‌ام و فکر می‌کنم همه این‌گونه باشند. من راه رفتن، حرف زدن و… را از پدرم یاد گرفته‌ام. همان‌طور که مثلا البرز آذربایجانی، فرزند پوریا آذربایجانی، کارگردان این سریال همه کارهایش را از پدرش یاد می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: عکس/ غم و تنهایی همسر خسرو شکیبایی در فراق یارش

اگر قرار است این را با ادبیاتی منفی مانند ادا درآوردن و تقلید کردن توضیح دهیم بله من تقلید می‌کنم، چون خسرو شکیبایی پدرم است دیگر. می‌دانید چه می‌گویم؟ اگر نامش تقلید کردن است، بله من تقلید می‌کنم، نگاه دیگر این است که من از این آدم به دنیا آمده‌ام و قاعدتا باید شبیه‌اش باشم.

من این را سپرده‌ام، این سپارش را در مورد این ماجرا دارم که هرکس می‌تواند هرطور دوست دارد فکر کند و من نمی‌توانم از آن فرار کنم. اگر قرار باشد گویشم را عوض کنم، باید به سمتی دیگر بروم و به نظرم آن دور شدن از خودم است.»

فقدان پدر هنوز برای مادرم دردناک و عجیب است

او ادامه داد: «شما هنوز اندازه شباهت من به پدرم را نمی‌دانید و اگر در یک محفل شخصی می‌نشستید و ما دو نفر را کنار هم می‌دیدید متوجه می‌شدید چه‌قدر شبیه هستیم و این قضیه را مادرم می‌تواند شهادت دهد که گاهی اوقات مرا در خانه می‌بیند و اعصابش بهم می‌ریزد چون برایش یادآوری تلخی است، چون فقدان پدر هنوز برایش دردناک و عجیب است.

من به دلایلی الان با مادرم زندگی می‌کنم و خیلی وقت‌ها اعصابش داغان می‌شود چون سطح این یادآوری برایش بسیار بالاست و اتفاقا من خیلی شبیه مادرم هم هستم اما چون کسی او را نمی‌شناسد در بازی، گویش و حرکاتم آن بخش را نمی‌بیند اما من بسیار شبیه مادرم هم هستم.»

کد خبر : ۷۶۶۳۵
0
۰
ارسال نظر