شایعه‌ها درباره مرگ بازیگر سریال سه در چهار

اشکان اشتیاق که در آثاری نظیر «زیر آسمان شهر» و «سه در چهار» ایفای نقش کرده، در واکنش به شایعه درگذشتش گفت: در راه رفتن به برنامه خندوانه‌ام!

شایعه‌ها درباره مرگ بازیگر سریال سه در چهار
کد خبر : ۸۸۰۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از هنر امروز، چندی پیش با داغ شدن ماجرای سایت‌های شرط‌بندی و مهاجرت یکی از خوانندگان، اشکان اشتیاق و شایعه مهاجرتش سوژه شد. لحظاتی پیش یک استوری دوباره برای این بازیگر حاشیه درست کرد. متنی که کنایه از بیماری و یا مرگِ او دارد.

او با ردّ این شایعه اعلام کرد من زنده‌ام و مشکلی هم ندارم. حتی جالب است بدانید که در راهِ رفتن به «خندوانه» ام.

بازیگری که از «زیر آسمان شهر» گرفته تا «زوج یا فرد» و «دردسرهای عظیم» و حتی «سه در چهار» کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، همکاری داشته است.

او چندی پیش سریالِ «پلاک ۱۳» را روی آنتن داشت و درباره کارهای جدید هم گفت: انعقاد قرارداد با یک سریالِ «وی‌اودی» به نامِ «عروس هلندی» باعث شد تا سریال جدید مسعود ده نمکی را از دست بدهم. من از این سریال و رفتارِ غیرحرفه‌ای‌اش به حراستِ وزارت ارشاد شکایت کرده‌ام. چرا که با من و خیلی از بازیگرانِ دیگر قرارداد بسته‌اند اما گویا مجوز نداشته‌اند.

احتمالاً به تعبیرِ خود اشکان اشتیاق، پرکار نبودن مثلِ گذشته، گاهی شایعه مهاجرت از ایران و گاهی هم درگذشت و بیماری را به دنبال دارد.

کد خبر : ۸۸۰۴۷
0
۰
ارسال نظر