شام عاشقانه خانم خواننده با همسرش در نیویورک!

ریحانا خواننده مشهور که دومین فرزند خود را باردار است به همراه شریک زندگی‌اش برای قراری عاشقانه در نیویورک دیده شده‌ است.

شام عاشقانه خانم خواننده با همسرش در نیویورک!
کد خبر : ۱۶۸۴۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - ریحانا برای شام عاشقانه خود با شریک زندگی‌اش A$AP Rocky در لباسی نارنجی رنگ و کت خز بزرگ تیره رنگش بسیار جذاب به نظر می‌رسد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ریحانا برای قرار عاشقانه خود لباسی با رنگ پر رنگ را انتخاب کرده و نشانه‌های ماه‌های پایانی بارداری خود را به خوبی به نمایش گذاشته است.

این خانم خواننده 35 ساله در جریان اجرای خود در نمایش نیمه‌ وقت مسابقات Super Bowl در ماه فوریه، دومین بارداری خود را اعلام کرده است.

ظاهر زیبای ریحانا

ریحانا و شریک زندگی‌اش که با نام هنری A$AP Rocky شناخته می‌شود، 11 ماه پس از تولد اولین فرزند خود، خبر بارداری این خونم ستاره را منتشر کرده‌اند. این زوج هنوز پس از گذشت بیش از یک سال نام اولین فرزند خود را به صورت عمومی منتشر نکرده‌اند.

ظاهر جذاب ریحانا در کنار همسرش!

ریحانا برای قرار عاشقانه خود در نیویورک لباس‌هایی شیک و زیبا از برند گران قیمت ایو سن لوران را انتخاب کرده است. لباس‌های ریحانا برای گذراندن این شب در نیویورک 4هزار دلار هزینه داشته‌اند.

این هزینه بدون احتساب کیف دستی این خواننده از برند تام فورد است.

خواننده رپ آمریکایی A$AP Rocky نیز یک کت چرمی کلاسیک را بر روی یک تی شرت برند هارلی دیویدسون و یک شلوار جین آبی پوشیده بود.

با وجود غروب خورشید این آقای خواننده یک عینک آفتاب مشکی را برای تکمیل ظاهر خود انتخاب کرده بود.

ریحانا و شریک زندگی‌اش

ریحانا که به لطف برند لوازم آرایشی مشهور و محبوبش به نام «محصولات زیبایی فنتی» در سال 2021 میلیاردر شده است.

این خانم خواننده در سال 2021 عنوان ثروتمندترین موسیقیدان زن در جهان و دومین بازیگر زن ثروتمند پس از اپرا وینفری را به دست آورده است.

شام عاشقانه ریحانا و همسرش

ریحانا با آهنگ‌های موفقی مانند Pon De Replay و Diamonds و برند لباس و محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایشی Fenty Beauty، در طول یک دهه فعالیت حرفه‌ای خود 1.4 میلیارد دلار به دست آورده است.

کد خبر : ۱۶۸۴۴۰
0
۰
ارسال نظر