سیاست گل محمدی برای بازی در جام حذفی لو رفت

گل محمدی تصمیم گرفته در جام حذفی برخی نفرات اصلی را در زمین و برخی دیگر را روی نیمکت نشانده تا در صورت گره خوردن بازی از آن‌ها استفاده کند.

سیاست گل محمدی برای بازی در جام حذفی لو رفت
کد خبر : ۶۴۲۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر ورزشی؛ از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در این دیدار به برخی نفرات اصلی استراحت داده و از ذخیره‌ها یا کسانی که کمتر در طول فصل به میدان رفته اند استفاده کند.

بنابرشنیده‌ها به طور قطع و یقین در این دیدار حذفی، وحید امیری و مهدی ترابی استراحت خواهند کرد. امیری ستاره ۳۳ ساله تیم ملی در ماه‌های اخیر اصلا فرصت ریکاوری و استراحت نداشته و پشت سر هم برای تیم ملی و پرسپولیس به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: سورپرایز یحیی گل محمدی همه را شوکه کرد!

آچار فرانسه خوش اخلاق فوتبال ایران در این مدت در پُست‌های مختلف و اغلب ۹۰ دقیقه برای تیم ملی و باشگاهی خودش بازی کرده و شاید ویستا توربین و جام حذفی بهترین فرصت برای ریکاوری باشد.

مهدی ترابی نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست و بازی دادن او ریسک بزرگی برای یحیی گل محمدی به حساب می‌آید. جدای از این دو شنیده می‌شود نفرات دیگری هم در دیدار حذفی با تیم لیگ یکی استراحت خواهند کرد. اغلب بازیکنانی که در لیگ فرصت بازی پیدا نکرده اند در این دیدار به میدان می‌روند، اما …

ماجرای قشقایی و حذف تیم برانکو در 5 سال پیش

براساس اخبار واصله یحیی گل محمدی نمی‌خواهد زیادی ریسک کند چرا که ماجرای قشقایی و حذف تیم برانکو در سال ۱۳۹۵ به دست تیم دسته دومی را خوب به خاطر دارد.

۵ سال پیش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نخستین بازی خود در جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف قشقایی رفت و در پایان وقت‌های معمول به تساوی یک بر یک رسید و دو تیم در وقت‌های اضافه نیز نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا ضیافت پنالتی‌ها پیروز بازی را مشخص کند. در نهایت قشقایی با نتیجه هفت بر شش در ضربات پنالتی به برتری رسید و به مرحله بعد صعود کرد!

کد خبر : ۶۴۲۷۰
0
۰
ارسال نظر