“سوپ پای مرغ”، غذایی لذیذ و مقوی برای شام

سوپ پای مرغ یک غذای بسیار خوشمزه است که با یک بار امتحان کردن مطمئنا جزئی از غذاهای اصلی میز شام شما خواهد شد.

“سوپ پای مرغ”، غذایی لذیذ و مقوی برای شام
کد خبر : ۶۷۹۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سوپ پای مرغ جزو سوپ های مقوی و سرشار از خاصیت است که برای بسیاری از بیماری ها مفید است‌. علاوه بر خواص درمانی دارای طعم لذیذی هم هست و می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و نوش جان کنید.

مواد لازم برای تهیه سوپ پای مرغ:

پای مرغ: 10 عدد

روغن مایع: به مقدار لازم

نمک ، فلفل و پودر آویشن: به اندازه کافی

برگ بو : 1 عدد

کرفس: 1 ساقه

هویج: متوسط 2 عدد

فلفل: سبز1 عدد

پیاز متوسط: 1 عدد

طرز تهیه سوپ پای مرغ:

اول باید پاهای مرغ را پاک کرده و خوب بشویید و داخل قابلمه بریزید و 4 لیوان هم آب بریزید و کمی نمک و فلفل و پودر آویشن اضافه کنید و روی شعله متوسط گاز بگذارید تا بپزد.

سپس ساقه کرفس را شسته و خرد کنید. هویج ها را هم پوست گرفته و شسته و نگینی خورد کنید یا رنده کنید. پیازها را هم شسته و خشک کنید ک از وسط برش داده شده و روی تخته بصورت افقی و عمودی یعنی نگینی خرد کنید .

بعد از آن باید داخل تابه ای روغن ریخته و شعله را کم کنید تا آرام روغن گرم شود و پیازهای نگینی را داخل روغن تفت بدهید تا پیازها نرم شوند. بعد از آن کرفس خورد شده به پیاز اضافه کرده و تفت بدهید و بعد هویج و برگ بو را ریخته و تفت دهید و همه این مواد را داخل پای مرغ بریزید.

اگر سوپ غلیظ بود و خواستید آن را رقیق تر کنید باید 4 لیوان آب دیگر ریخته و حرارت را زیاد کنید و منتظر بمانید تا بجوشد و بعد شعله را کم کرده و بگذارید سوپ جا بیفتد.

کد خبر : ۶۷۹۳۸
0
۰
ارسال نظر