سه بمب انفجاری در نقل و انتقالات استقلال، سپاهان و تراکتور

در لیگ ستارگان قطر بازیکنان خارجی خوبی با عملکرد فوق العاده هستند اما ظاهرا سازمان لیگ ستارگان قطر تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرده است.

سه بمب انفجاری در نقل و انتقالات استقلال، سپاهان و تراکتور
کد خبر : ۲۹۲۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شفقنا ورزشی، به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای تیم‌های قطری فراهم شده تا با توجه به تورنمنت‌های فوتبال در قاره‌های مختلف بازیکنان خارجی خوبی را برای فصل جدید جذب کنند، هر چند طبق گزارش سازمان لیگ ستارگان قطر عملکرد بازیکنان بومی نسبت به خارجی‌ها در فصل اخیر بهتر بوده و همین موضوع باعث تغییر سیاست‌ها می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ تاکنون ۱۴ بازیکن خارجی به صورت رسمی از فهرست تیم‌های لیگ ستارگان قطر کنار گذاشته شدند که علی کریمی (الدحیل)، امید ابراهیمی (الاهلی) و روزبه چشمی (ام‌صلال) در میان آنها قرار دارند، البته همه‌ چیز نشان دهنده خروج تعداد زیادی از دیگر بازیکنان خارجی لیگ ستارگان قطر با توجه به عدم موفقیت‌شان است.

احتمال جذب لژیونرهای ایرانی از سوی باشگاه استقلال

در صورتی که لژیونرهای ایرانی در لیگ ستارگان قطر قصد بازگشت به ایران را داشته باشند احتمال جذب آنها از سوی باشگاه استقلال وجود دارد چرا که با وجود عدم تمدید قرار داد ستاره های خارجی نیاز شدید به جذب علی کریمی، امید ابراهیمی و روزبه چشمی احساس می شود.

اما در شرایطی که ضعف مدیریتی در باشگاه استقلال به یک بحران تبدیل شده است این سه بازیکن در رادار سپاهان و تراکتور نیز قرار دارند و حتی به دلیل پرداخته نشدن مطالبات بازیکنان استقلال ، تمایل دیگران نیز برای ورود به استقلال کاهش یافته است مگراینکه یک تحول اساسی در مدیریت تیم اتفاق بیفتد!

حال باید منتظر ماند و دید که کدام تیم در نقل و انتقالات و جذب بازیکن موفق تر خواهند بود.

کد خبر : ۲۹۲۷۶
0
۰
ارسال نظر