سلنا گومز: «من وظیفه‌ای برای لاغر بودن ندارم»

سلنا گومز فاش می‌کند که مصرف داروی لوپوس باعث افزایش وزن او شده است؛ «من مدل نیستم و هیچوقت مانند یک مدل نخواهم بود.»

سلنا گومز: «من وظیفه‌ای برای لاغر بودن ندارم»
کد خبر : ۱۴۹۹۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - سلنا گومز کسانی که او را چاق خطاب کرده‌اند را مخاطب قرار داده و گفته است که وظیفه‌ای برای لاغر بودن ندارد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در سال 2015، سلنا گومز تشخیص یماری لوپوس خود را به طرفداران اطلاع داد. لوپوس یک بیماری ایمنی بدن است. او تحت شیمی درمانی قرار گرفت و این بیماری را در کنار اختلال دوقطبی خود مدیریت کرد.

در سال 2017، او پس از موافقت دوستش فرانسیا رایسا با اهدای عضو، پیوند کلیه انجام داد. سلنا گومز فاش کرده است که به دلیل مصرف دارو لوپوس افزایش وزن داشته است. او همینطور اضافه کرد که هرگز مانند یک مدل نخواهد شد.

این ستاره 30 ساله، که اخیراً در مورد داشتن دستیار برای مدیریت فضا مجازی خود صحبت کرده بود. او در روز پنجشنبه با ویدیو آنلاین خود در شبکه اجتماعی تیک تاک درباره کسانی که در مورد بدن او نظر داده بودند، صحبت کرد.

این خانم بازیگر و خواننده توضیح داد که به دلیل داروهای متعددی که مصرف می کند، وزن اضافه کرده است. به گزارش وقت صبح او همچنین طرفدارانش را تشویق کرد که حتی در لحظاتی که احساس شرم می‌کنند هم عشق ورزیدن به خود را تمرین کنند.

خواننده آهنگ Lose You to Love Me همچنین افزود: «وقتی دوره مصرف داروهایم تمام می‌شود، وزن کم می‌کنیم.»

ستاره سابق دیزنی معتقد است که این عارضه جانبی جزئی کوچک غیرقابل مقایسه با سلامتی او است: «داروهای من مهم هستند. من معتقدم این داروها هستند که به من کمک می کنند.»

او در پاسخ به کسانی که وزن او را نقد کرده بودند گفت: «من را تنها بگذارید. من هیچوقت مانند یک مدل نخواهم شد.»

کد خبر : ۱۴۹۹۴۹
0
۰
ارسال نظر