سلفی لو رفته از ساره بیات و رضا گلزار واقعیست؟/ عکس

ساره بیات تصاویر یادگاری و سلفی زیادی محمد رضا گلزار دارد و عکسهای زیادی را می توان از این دو نفر در کنا یکدیگر مشاهده کرد. به تازگی نیز عکسی از این دو سلبریتی در ماشینی لاکچری منتشر شده است.

سلفی لو رفته از ساره بیات و رضا گلزار واقعیست؟/ عکس
کد خبر : ۱۶۹۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خانه فوتبال؛ ساره بیات بازیگر و ستاره مشهور سینمای ایران است؛ این روزها در فضای مجازی عکس های دو نفره او با محمدرضا گلزار جنجال زیادی به راه انداخته است.

او هنرمند توانمند سینمای کشورمان است. ساره بیات فعالیت خود را از تئاتر آغاز نموده و با بازی در سریال بی گناهان توانست به شهرت فراوانی برسد.

ساره بیات در فیلم های مختلفی بازی نموده. ساره بیات در هریک از بازی‌ها چهره و استایل متفاوتی دارد اما به طور کلی ساره بیات چهره دلنشین و زیبایی دارد.

بیشتر بخوانید: دست "ریحانه پارسا" رو شد/ عکس

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات (زاده۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد.

بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

ساره بیات و گلزار

کد خبر : ۱۶۹۵۵
0
۰
ارسال نظر