سلفی “عباس غزالی” حال آدم را خوب می کند/ عکس

عباس غزالی بازیگر پرطرفدار ایرانی با انتشار سلفی جذابی از خود حال خوبش را به نمایش گذاشت.

سلفی “عباس غزالی” حال آدم را خوب می کند/ عکس
کد خبر : ۱۸۷۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح - عباس غزالی عکسی جالب از خود با متنی که امید در آن موج می زند منتشر کرد و هدیه دادن حال خوب را به دیگران بی هزینه دانست.

عباس غزالی با انتشار این پست نوشت:

عباس غزالی

حال خوب رو تا میتونید تزریق و تقسیم کنید .
بدون شک اثراتش خیلی زود
به خودتون و عزیزانتون خواهد رسید .

نشر حال خوب کم هزینه است …

بیوگرافی عباس غزالی:

عباس غزالی در 14 بهمن ماه 1363 در بیمارستان مهدیه تهران و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. عباس غزالی ، بازیگر جوان ایران در مهر ماه 93 به جمع متاهلان پیوست.

او در سال 1379 - 1378 دیپلم ادبیات و علوم انسانی خود را از دبیرستان پاسداران اسلام گرفت و دوره پیش دانشگاهی را در هنرستان مالک اشتر گذراند.بازیگری را از 12 سالگی در کانون فرهنگی تربیتیه حر آغاز نمود و همچنین کلاس های بازیگری نمایش تئاتر را نیز در همین کانون ( حر ) گذراند.

او تئاتر های زیادی در سطح جشنواره های مختص کانون های تهران انجام داد و رتبه های مختلفی را نیز کسب نمود ، دوران نوجوانی تا جوانی را در کانون حر سپری و بازیگری را آموخت ، این دوران برای او دوران کشف استعداد بود و ذوق و جوهره ای که در وی وجود داشت در مسیر واقعی قرار گرفت و پرورش پیدا کرد.

بازیگران مورد علاقه ایشان ، ایرانی :حامد بهداد, پرویز پرستویی, مهدی هاشمی , سعید پورصمیمی, عزت ا… انتظامی و خارجی:نیکلاس کیج,شان پن, داستین هافمن, رابرت دنیرو و آل پا چینو هستند.

کد خبر : ۱۸۷۹۳
0
۰
ارسال نظر