سلبریتی های مشهور که هدیه کریسمس را قبول ندارند!

این ستارگان اعتقادی به خرید هدیه کریسمس برای فرزندان خود ندارند.

سلبریتی های مشهور که هدیه کریسمس را قبول ندارند!
کد خبر : ۱۳۴۸۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - درخت کریسمس و هدیه‌های رنگارنگ زیر آن از هیجان‌انگیزترین بخش‌های سال نو میلادی برای کودکان است. هدایایی که بابانوئل در سال جدید برای بچه‌های خوب می‌آورد. اما این ستارگان و مشاهیر برای فرزندانشان هیچ کادویی تهیه نمی‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، برای این ستارگان کریسمس فرصتی برای دور هم جمع شدن و قدردانی از داشته‌هایشان است و نه زمانی برای خریدن کادوهای گران قیمت.

در سال 2017 کیم کارداشیان و همسر سابقش کانیه وست برای اولین بار اعلام کردند که به خریدن کادوهای گران قیمت برای جشن کریسمس پایان داده‌اند.

کیم حتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دیگر علاقه‌ای به دریافت کادو کریسمس هم ندارد.

کیم کارداشیان

در همان سال بازیگران مشهور هالیوود اشتون کوچر و همسرش میلا کُنیس نیز به این مساله اشاره کردند.

خرجی گزاف

آن‌ها معتقدند هدیه‌های کریسمس گران قیمت خرجی گزاف است. آن‌ها برای فرزندان کوچک خود کادویی نگرفتند و معتقدند برای یک نوزاد کادو کریسمس بی‌معنی است.

این زوج حتی از اقوام خود نیز خواسته‌اند تا در خرید هدیه دقت بیشتری داشته باشند و بجای هدایای گران قیمت و بی‌استفاده، هدیه‌هایی کارآمد و مفید به فرزندان این زوج بدهند.

اشتون کوچر و همسرش

دورو بری‌مور نیز از مشاهیری است که به تازگی درباره رسوم ساده کریسمس خانواده‌اش گفته است. به گزارش وقت صبح او تجربه‌های جدید و خاطره‌انگیز را کادو بهتری برای فرزندانش می‌داند.

او می‌گوید که مادر سختگیر و بی‌احساسی نیست و در طول سال هدایای زیادی به فرزندانش می‌دهد.

دورو می‌گوید امکان دارد با بزرگ‌تر شدن فرزندانش تصمیم خود را عوض کند اما در حال حاضر خاطرات و عکس‌های مسافرت و ماجراجویی‌هایشان بهترین هدیه برای فرزندانش است.

دورو بری‌مور

دکتر فیل نیز بینندگان برنامه تلوزیونی خود را تشویق کرد که اولویت خود را گذراندن زمان خوش با خانواده قرار دهند. او می‌گوید هدایای گران قیمت راه مناسبی برای نشان دادن علاقه نیست.

دکتر فیل

کد خبر : ۱۳۴۸۱۸
0
۰
ارسال نظر