سلبریتی های مجرد در دنیای هالیوود

شاید اینطور به نظر برسد که سلبریتی ها همه چیز دارند؛ پول، ماشین و خانه های زیبا. اما در مورد عشق حتماً اینگونه نیست.

سلبریتی های مجرد در دنیای هالیوود
کد خبر : ۱۴۲۹۹۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛بعضی سلبریتی ها این شانس را دارند که نیمه گمشده ی خود را پیدا کنند اما بعضی بعد از تلاش های فراوان هم موفق به این کار نمی شوند. ثروت و شهرت شما را از دل شکستگی مصون نمی کند.

انجلینا جولی

آنجلینا جولی پس از جدایی از همسر سابقش، برد پیت مدت ها است وارد رابطه عاطفی نشده است. گرچه طرفدارانش گمانه زنی هایی داشته اند اما هیچ اخبار رسمی ای در اینباره منتشر نشده است.

جولی یک بار در ژوئیه ۲۰۲۱ در رستورانی با دویکند، خواننده ی مشهور آمریکایی دیده شد. پس از آن فوراً شایعاتی درباره ی احتمال وجود ارتباطی عاشقانه میان این دو مطرح شد. اما بعداً معلوم شد ماجرای عاشقانه ای در کار نبوده و آن ها صرفاً یک دوستی معمولی با یکدیگر دارند.

جیسون موموآ

جیسون موموآ پس از جدایی از شریک زندگی سابق خود، لیزا بونت، با الیزا گونزالس، بازیگر مکزیکی وارد رابطه عاشقانه شد اما از علنی کردن این رابطه چند هفته ای بیشتر نگذشته بود که آن ها نیز از یکدیگر جدا شدند. از قرار معلوم برنامه کاری شلوغ موموآ و جاه طلبی اش برای کسب موفقیت های بیشتر، دلیل این جدایی بوده است.

کریس ایوانز

کریس ایوانز که سال گذشته به عنوان جذاب ترین مرد دنیا انتخاب شد، می خواهد تا پیدا کردن شخص مدنظرش وارد رابطه عاشقانه نشود. به گفته ی ایوانز، او به دنبال کسی است که علائق و اهداف خودش را در زندگی داشته باشد. علاوه بر این، او اذعان کرده به ترس از تعهد دچار است و آمادگی آن را ندارد که استقلال خود را فدای یک رابطه ی محدود کننده سازد.

هلی بری

هلی بری تاکنون ۳ بار ازدواج کرده است اما حالا ترجیح می دهد در رابطه عاطفی نباشد. او دوست دارد با فرزندانش وقت بگذراند و به گفته ی خودش قصد دارد روابط عاشقانه را به کلی کنار بگذارد و وقت بیشتری را به خود اختصاص دهد. بری دیگر لزومی به داشتن رابطه عاطفی احساس نمی کند. او گفته اگر بالاخره بتواند نیمه گمشده ی خود را پیدا کند که چه بهتر، اما اگر اینگونه نشد هم مشکلی با آن ندارد.

دمی لواتو

دمی لواتو پس از پایان رابطه عاشقانه اش با مکس اریک دیگر رابطه عاطفی ای نداشته است. آن ها با یکدیگر نامزد کردند اما تنها ۲ ماه بعد از یکدیگر جدا شدند. لواتو گفته: «بهترین قسمت در رابطه نبودن این است که می دانید شادی ای که احساس می کنید را از هیچ کسی جز خودتان ندارید.»

امیلیا کلارک

امیلیا کلارک پس از اتمام رابطه عاشقانه اش با چارلی مک داول، کارگردان آمریکایی، دیگر در رابطه عاطفی نبوده است. او حتی یک اپلیکیشن دوست یابی را هم امتحان کرد اما اندکی بعد حساب کاربری خود را حذف کرد چون آن چیزی نبود که امیدوار بود باشد.

شارلیز ترون

شارلیز ترون نیز هنوز در رابطه عاطفی نیست. او تمرکز خود را معطوف به کار و فرزندانش کرده و به گفته ی خودش، این همان چیزی است که او را خوشحال می کند. ترون به صراحت اعلام کرده هرگز قصد ازدواج ندارد اما در عین حال، مشکلی هم با داشتن رابطه عاطفی ندارد.

کد خبر : ۱۴۲۹۹۶
0
۰
ارسال نظر