سر و کله کرونای آلمانی هم پیدا شد

تازه ترین خبرها حاکی از آن است که جهش تازه ای از ویروس کرونا در آلمان یافت شده است که این موضوع نگرانی تازه ای از انتقال این ویروس رو به وجود آورده است.

سر و کله کرونای آلمانی هم پیدا شد
کد خبر : ۴۶۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

بعد از آنکه خبر شیوع کرونای انگلیسی، سر و کله کرونای برزیلی و به تازگی کرونای آلمانی نیز پیدا شد.

ویروس کویید 19 با گردش در جامعه ناخودآگاه جهش می یابد و تغییراتی در رفتار آن به وجود می آید. این تغییر رفتار و جهش نه تنها کرونا بلکه خصوصیت تمام ویروس هاست.

هر روز با خبر جدیدی روبه رو میشویم و جهش های کرونا در کشورهای مختلف نگران کننده شده است و به تازگی این جهش از بیمارستان های آلمان هفته گذشته جهش جدیدی از ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های باواریا در آلمان شناسایی شد. مدیر این بیمارستان اعلام کرد که متخصصان این مرکز پزشکی جهش جدیدی از ویروس کرونا را هنگام آزمایش نمونه‌های برخی از بیماران به وسیله دستگاه آزمایش جدیدی که اخیرا به دست آمده شناسایی کردند.

متخصصان پس از کشف این جهش در ویروس‌، با همکاران خود در بیمارستان «چاریته» تماس گرفتند و تائید کردند که ممکن است نوع جدیدی از ویروس کرونا وجود داشته باشد.

منبع این جهش و همچنین میزان سرایت نوع جدید ویروس همچنان ناشناخته است.

پزشکان تأکید می‌کنند که در حال حاضر نمی توانند اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‌های این جهش ارائه دهند و این امر نیاز به مطالعه بیشتری دارد. جزئیات ممکن است در پایان ژانویه مشخص شود.

منبع: ایلنا

کد خبر : ۴۶۷۸
0
۰
ارسال نظر