سریالی که در توییتر به طرز عجیبی رکورد زد

سریال بازی مرکب پدیده امسال شبکه نتفلیکس توانست رتبه اول پرتوئیت‌ترین محتوای سال 2021 را بدست بیاورد.

سریالی که در توییتر به طرز عجیبی رکورد زد
کد خبر : ۶۳۵۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سینما دیلی؛ «بازی مرکب» پدیده امسال شبکه نتفلیکس حالا توانست رتبه اول پرتوئیت‌ترین محتوای سال 2021 را بدست بیاورد. نشانه‌ای دیگر از قدرت نتفلیکس در کشف پدیده‌ای که به یک پدیده وایرال بدل شد.

به گزارش ددلاین رتبه‌های بعدی سریال‌هایی با بیشترین میزان توئیت درباره‌ آنها در سال 2021 متعلق به دو سریال «وانداویژن» و «لوکی» محصول دیزنی پلاس، آی کارلی محصول پارامونت پلاس و تد لاسو محصول اپل تی وی پلاس بوده.

در حوزه سینما فیلم «بلک پانتر» که بازیگر اصلی آن درگذشت در صدر بحث‌های تویتر بود. و در ادامه آثاری مانند «گودزیلا علیه کنگ»، «لیگ عدالت زک اسنایدر»، «جوخه انتحار»، «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست»، «اسپیس جم: میراث جدید»، «بیوه سیاه،» «تلماسه»، «مورتال کامبت» و شرکت آثاری بودند که در توییتر بیش از سایر آثار سینمایی مورد بحث قرار گرفته‌اند.

در حوزه تلویزیون ریلتی شوها،برنامه «بچلور»، «درگ ریس رو پال» «صدا»، «آمریکن آیدول» و «زنان خانه‌دار واقعی آتلانتا» بیش از سایر محصولات تلویزیون مورد بحث بوده‌اند.

قدرت کره البته تنها در «بازی مرکب» نبوده و گروه موسیقی BTS هم در رتبه اول تعداد توئیت در میان موزسین‌ها است تایلور سوئیفت با آلبوم جدیدش رتبه دوم را دارد و بیانسه در رتبه سوم قرار گرفته است.

کد خبر : ۶۳۵۵۴
0
۰
ارسال نظر