سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا اعتراف جالبی درباره ایران کرد!

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این‌که ایران در مسابقه با این تیم عالی بازی کرد، گفت: ایران خیلی خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا اعتراف جالبی درباره ایران کرد!
کد خبر : ۹۴۷۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فارس؛‌ جان اسپرو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از بازی برابر تیم ایران و شکست سه بر صفر اظهار کرد: آن‌گونه که امیدوار بودیم بازی را شروع نکردیم. اما در ست‌های دوم و سوم عملکرد بهتری داشتیم.

وی افزود: نمایش پایاپایی در ست‌های دوم و سوم مقابل ایران داشتیم، اما در بعضی از رالی‌های آخر ست‌ها اشتباهاتی را مرتکب شدیم و نتوانستیم حتی در یکی از این ست‌ها پیروز شویم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: دروازه بان تیم ملی و احتمال محکومیت قضایی!

سرمربی آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: ایران عالی بازی کرد. ما مثل سایر دیدار‌های این تورنومنت سرحال نبودیم. عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم دریافت‌های خوبی داشته باشیم.

ایران بسیار خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود. اصلا از نمایش بازیکنان ایران شگفت زده نشدم. چرا که چند ویدیو از آن‌ها دیده و از کیفیت آن‌ها به وجد آمده بودم.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ موفق به شکست آمریکا شد تا ضمن کسب بردی ارزشمند و مهم، نخستین ناکامی آمریکایی‌ها در این رقابت‌ها را رقم بزند.

کد خبر : ۹۴۷۹۵
0
۰
ارسال نظر