سرطان زیبایی “خانم بازیگر” را دو چندان کرد/ عکس عجیب

عکسی از آیدا کیخایی بازیگر ایرانی که مبتلا به سرطان است با زیبایی عجیبی منتشر شد.

سرطان زیبایی “خانم بازیگر” را دو چندان کرد/ عکس عجیب
کد خبر : ۱۰۲۸۸۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، تصویری عجیب از آیدا کیخایی بازیگر ایرانی که بعد از ابتلا به سرطان با همسرش به کانادا مهاجرت کرد با چهره ای بسیار زیبا و لبخند امید به زندگی منتشر شد.

سرطان زیبایی "خانم بازیگر" را دوچندان کرد/ عکس عجیب

بد نیست درباره آیدا کیخایی بیشتر بدانید

آیدا کیخائی زادهٔ آذر ۱۳۵۳ در مشهد از هنرپیشگان ایرانی و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

او بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۷۴ هم‌زمان با تحصیل در رشته‌ی بازیگری آغاز نمود و یکی از بنیان‌گذاران گروه تئاتر «این‌روزها» است که از سال ۱۳۸۱ در تئاتر ایران با نمایش قرمز و دیگران نوشته و کار همسرش محمد یعقوبی اعلام موجودیت نمود.

آیدا کیخایی از سال ۲۰۱۵ میلادی همراه همسرش در کانادا زندگی می‌کند و در سال ۲۰۱۶ کمپانی NOWADAYS THEATRE را تاسیس نمود. در سال ۲۰۱۸ نمایش «تیم شنا» نوشته‌‌ی جابر رمضانی را به انگلیسی در فستیوال سامرورکس در تورنتو به روی صحنه برد که با استقبال بسیار زیادی در این فستیوال موجه شد.

آیدا کیخایی در سال ۲۰۲۰ پس از بازی به زبان انگلیسی در نمایش‌ «زمستان شصت و شش» در فستیوال نکست‌استیج در تورنتو مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

آیدا کیخایی در آبان ۱۳۹۹ خورشیدی در صفحه‌های مجازی خود اعلام نمود که به سرطان مبتلا شده است.

در یک کلیپ که در ابتدا در اینستاگرام، سپس در فیس‌بوک و توییتر خود منتشر کرد محمد یعقوبی موهای آیدا کیخایی را با ماشین موتراشی می‌تراشد که برای شیمی‌درمانی آماده‌اش کند.

کد خبر : ۱۰۲۸۸۶
0
۰
ارسال نظر