سردار آزمون ۳ میلیارد غرامت گرفت!

مدیر شرکت بیمه سرمد استان گلستان از پرداخت خسارت ۳ میلیارد ریالی به سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال بابت تلف شدن اسب خبر داد.

سردار آزمون ۳ میلیارد غرامت گرفت!
کد خبر : ۹۴۰۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، شهاب الدین محمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب که افتخار داریم که بازیکن تیم ملی فوتبال ایران عمده اقدامات بیمه‌ای خود را در این بیمه صورت داده است، اظهار کرد:

سردار آزمون اسب‌های متعلق به خود را که در مسابقات کورس سوارکاری در سطح استان و کشور شرکت می‌کنند را در بیمه سرمد مورد بیمه قرار داده بود.

«سردار آزمون» ۳ میلیارد غرامت گرفته است.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته یکی از اسب‌های سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در این شرکت بیمه شده بود، به علت مشکل کولیک تلف شد، افزود: پس از این اتفاق، بیمه با اعزام کارشناس، خسارت وارد شده را بررسی و آن را پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه خلیل آزمون پدر و مدیر برنامه‌های سردار آزمون در نمایندگی ۲۳۳۶ بیمه در شهر گنبدکاووس در استان گلستان حضور یافت، خاطرنشان کرد: وی چک ۳ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریالی را به عنوان خسارت از این نمایندگی دریافت کرد.

محمدی از این بازیکن تیم ملی فوتبال بابت انتخاب این بیمه تشکر کرد و گفت: پدر سردار آزمون نیز به نمایندگی از وی بابت ارائه خدمات شایسته و پرداخت موقع خسارت تقدیر کرده است که امیدواریم بتوانیم این خدمات را به صورت مداوم و مستمر ادامه دهیم.

کد خبر : ۹۴۰۳۸
0
۰
ارسال نظر