سرانجام کودک ربایی در گنبد کاووس به کجا رسید؟

به مردم اطمینان می‌دهم تعرض به کودکان و آدم‌ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند.

سرانجام کودک ربایی در گنبد کاووس به کجا رسید؟
کد خبر : ۱۲۶۶۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم، به دنبال شکایت خانواده‌ها دو دختر هفت و هشت ساله مبنی بر « تجاوز» به آنها، دادستان گنبد کاووس با طرح این‌که «پزشکی قانونی موضوع تجاوز را رد کرده است»، گفت که متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهاراتش، اتهام «آدم‌ربایی» به او تفهیم شده است

این درحالی است که روز دوشنبه منابع محلی گزارش دادند که یک نگهبان سد گلستان به اتهام آزار جنسی دو کودک و درپی تجمع اعتراضی اهالی روستا در محل کارش در گنبد کاووس توسط پلیس دستگیر شد.

بخوانید: گروگان‌گیری مرگ‌بار در پرونده خواهر و برادر آدم‌ربا

اظهارات دادستان گنبدکاووس در مورد تجاوز

دادستان گنبد کاووس با اشاره به شکایت خانواده‌های این دو دختر خردسال، افزود که طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرد و متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهاراتش، اتهام آدم‌ربایی به او تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، زندانی شده است

خسرو خلیلی همچنین گفت که برای بررسی موضوع تجاوز، دو کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.

دادستان گنبد کاووس اظهار نظر و ارائه جزییات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و همزمان گفت که به مردم اطمینان می‌دهم تعرض به کودکان و آدم‌ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجازات را به‌دنبال دارد.

ورود پلیس به ماجرای تجاوز گند کاووس

پیشتر معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری یک نفر به اتهام آزار و اذیت دو کودک در گنبدکاووس خبر داده بود.

سرهنگ علیرضا نصیری رضی صبح سه شنبه گفته بود: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستا‌های گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی حدوداً ۵۵ ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: با پیگیری‌های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم ۵۵ ساله و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.

بخوانید: بلال وهیب مجری مراکشی از طرفدار 12 ساله درخواست غیراخلاقی کرد!

کد خبر : ۱۲۶۶۲
0
۰
ارسال نظر