سحر قریشی «نیسان آبی» را چپ کرد!

«نیسان آبی» در ابتدا شروع بدی نداشت و در ادامه نیز توانست توجه عده‌ای از مخاطبان را جلب کند، اما این مجموعه نمایش خانگی تقریبا از قسمت ۱۵ به بعد، در مسیر سراشیبی قرار گرفت و از سوی مخاطبان خود با انتقادهای فراوانی مواجه شد.

سحر قریشی «نیسان آبی» را چپ کرد!
کد خبر : ۷۷۱۱۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خراسان، قصه «نیسان آبی» درباره دو دوست به نام‌های «رضا» و «جمشید» با بازی مهران غفوریان و حسین یاری و علاقه فراوان شخصیت «جمشید» به جمشید هاشم‌پور بود.

این سریال در قسمت‌های ابتدایی به دوران کودکی این دو رفیق، جوانی، ازدواج و تشکیل خانواده آن‌ها پرداخت و موازی با آن ماجرای علاقه «جمشید» به جمشید هاشم‌پور نیز روایت شد.

سریال در ابتدا به واسطه شوخی با دهه ۶۰ توانست مورد توجه قرار بگیرد و نظر مخاطبان نه چندان سخت‌پسند را جلب کند. «نیسان آبی» در ادامه هم موفق شد با روایت زندگی «جمشید» و «رضا»، نمایش روابط خانوادگی آن‌ها و پیشرفت زندگی‌شان به عنوان یک سریال کمدی سرگرم‌کننده جای خود را میان مخاطبان باز کند.

این روند تا قسمت ۱۵ این سریال ادامه داشت، اما پس از ورود شخصیت «آتوسا» با بازی سحر قریشی در نقش منشی گاوداری «جمشید» به قصه و آشنایی این دو شخصیت با یکدیگر موضوع به سمت‌وسوی دیگری منحرف شد و به جایی رسید که انتقاد مخاطبان را بر انگیخت.

شوخی با خیانت و چند همسری

پس از ازدواج «جمشید» با «آتوسا» و سفر شخصیت‌های سریال به ترکیه، قصه بیشتر بر مسئله خیانت «جمشید» به همسرش و ارتباط پنهانی آن‌ها تمرکز داشت و «نیسان آبی» سعی می‌کرد به واسطه شوخی با این موضوع مخاطب را بخنداند، اما ترفند سریال جواب نداد و اتفاقا این موضوع از سوی مخاطبان با واکنش‌های منفی مواجه شد.

سحر قریشی «نیسان آبی» را چپ کرده است.

تصویری که «نیسان آبی» از «جمشید» نشان داده بود، مردی خانواده‌دوست بود، بنابراین نشان دادن خیانت او و تخریب این تصویر باعث شد لطمه‌ای به سریال وارد شود و این بخش از قصه به مذاق مخاطب خوش نیاید.

علاوه بر این در قصه نشان داده شد «زری» به همسرش «جمشید» اعتماد داشت، اما در نهایت از اعتماد خود ضربه خورد و همسرش در نبود او با منشی‌شان ازدواج کرد!

گذشته از این که پرداختن به این موضوع باعث شد سریال فضای شیرین و خانوادگی خود را از دست بدهد، به نظر می‌رسد کلیشه شوخی با مسئله چند همسری نیز دیگر برای مخاطب جذابیتی ندارد و توقع او از یک سریال کمدی را برآورده نمی‌کند.

ادامه ناکامی منوچهر هادی

طبق آن چه در قسمت ماقبل پایانی دیدیم، قصه «نیسان آبی» با پشیمانی «جمشید» و بازگشت او به خانواده خود به پایان خواهد رسید، اما بعید است چنین پایانی بتواند اُفت کیفیت سریال را جبران کند و نظر منفی مخاطبان را تغییر دهد.

هرچند که «نیسان آبی» در نقطه شروع نیز نشان داد نباید منتظر سریال پرمخاطب و ویژه‌ای باشیم، اما انتظار می‌رفت این مجموعه تا انت‌ها بتواند کیفیت متوسط خود و مخاطبانش را حفظ کند.

در نهایت این اتفاق رخ نداد و به این ترتیب پس از «دل» و «گیسو»، «نیسان آبی» نیز نتوانست موفقیتی را نصیب منوچهر هادی کند.

کد خبر : ۷۷۱۱۲
0
۰
ارسال نظر