“سحر قریشی” به کلی حجاب را کنار گذاشت/عکس

سخر قریشی تصویری را از خود با شلواری چسبان و بلوزی کوتاه بجای مانتو به اشتراک گذاشت.

“سحر قریشی” به کلی حجاب را کنار گذاشت/عکس
کد خبر : ۶۰۸۸۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سحر قریشی بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در اینستاگرامش عکس جالبی را از خود با لباسی کوتاه و شلواری بسیار چسبان منتشر کرد.

"سحر قریشی" به کلی حجاب را کنار گذاشت

رابطه پنهانی "امیر مقاره " و "سحر قریشی" با این عکس لو رفت!

اخیرا عکس های مشترکی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی 8 سال دارند در فضای مجازی منتشر شد که از چشمان تیزبین برخی از مخاطبان دور نماند .

عکسهای جالبی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی 8 سال دارند در فضای مجازی منتشر شد که از چشمان تیزبین برخی از مخاطبان دور نماند .

بیشتر بخوانید: ویدئو/ سحر قریشی از ازدواج صیغه ایش پرده برداری کرد!

در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس های ست و یکدستی از مارک های خاص خریدند که نمی تواند این همه تشابه در پوشش اتفاقی باشد.

با کمی دقت در میان سلبریتی ها و هنرمندان میتوان به نکته های عجیب و جدیدی دست یافت. اخیرا امیر مقاره با بازی در سریال نمایش خانگی خود را میان مردم محبوب تر کرده است و همه به دنبال این هستند که از زندگی خصوصی او بیشتر بدانند.

این حرکت عجیب چندی پیش هم از بازیگر معروف ، نوید محمدزاده و فرشته حسینی دیده شد که بعد از مدتی خبر ازدواج آن ها در فضای مجازی منتشر شد و این اتفاق دور از ذهن هم نبود حال نیز این حرکات از امیر مقاره و سحر قریشی نیز می تواند مژده ای از ازدواج یا دوستی آن ها باشد.

کد خبر : ۶۰۸۸۸
0
۰
ارسال نظر