ستاره های مشهور و با استعداد با درخواست های شوکه کننده!

بازیگران مشهور گاهی اوقات از شهرت خود سوء استفاده می کنند و خواسته های عجیب و غریبی برای نقش آفرینی هایشان مطرح می کنند.

ستاره های مشهور و با استعداد با درخواست های شوکه کننده!
کد خبر : ۸۴۳۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ بسیاری از مردم آرزوی کسب شهرت و تحسین جهانی را دارند. با این حال، تحقیقات نشان داده شهرت مشکلاتی به دنبال دارد که بالا رفتن انتظارات از فرد و نداشتن حریم خصوصی، از جمله ی آن ها است.

این درست است که برخی ستارگان بزرگ هالیوود برای بازی در فیلم ها درخواست های عجیبی می کنند.

با این حال، سازندگان فیلم ها معمولاً با توقعات بالای این ستاره ها کنار می آیند چون با در نظر گرفتن نقش آفرینی استثنایی ای که این بازیگران بااستعداد از خود در برابر دوربین ارائه می دهند، ارزشش را دارد.

بیشتر بخوانید: تصاویر/ سلبریتی های سرشناس دنیا که روزه می گیرند

در ادامه از بازیگرانی خواهیم گفت که خواسته های عجیبی برای قبول یک نقش داشتند.

۱- تام کروز شورت بندی می خواهد

این ستاره ی فیلم های اکشن به بدلکاری های خیره کننده اش مشهور است. اما از قرار معلوم برای اینکه راحتی کافی را هنگام بازی داشته باشد تا نتیجه ی کار در فیلم بی عیب و نقص از آب درآید، باید برای او شورت های بندی سفارشی تهیه شود.

این شورت ها باید از پارچه ای نرم و کشی باشند تا کروز هنگام بازی در سکانس های اکشن احساس محدودیت نکند. گفته می شود کروز ابتدا از مطرح کردن این خواسته شرم داشت اما حالا آن را راهی برای بهبود قدرت انعطاف پذیری خود با بالا رفتن سنش می داند.

درخواست شورت بندی تام کروز برای نقش آفرینی در یک فیلم

۲- جنیفر لارنس یک چادر تفریحی با طرح کارداشیان ها خواسته بود

این بازیگر گفته بازی در فیلم تریلر «مادر!» (Mother!) برایش راحت نبود. برای آنکه بتواند از پس ماهیت سیاه و تاریک این فیلم برآید، یک چادر تفریحی با طرح کارداشیان ها درخواست کرده بود. او در اینباره گفته: «یک چادر بود که رویش عکس کارداشیان ها و آدامس بادکنکی داشت. حالم را خوب می کرد.»

درخواست عجیب جنیفر لارنس برای بازی در فیلم مادر

۳- بن افلک حاضر به گذاشتن کلاه تیم یانکیز نشد

در زمان فیلمبرداری فیلم «دختر گمشده» (Gone Girl)، در یکی از صحنه ها شخصیتی که بن افلک نقشش را بازی می کرد باید کلاهی به سر می گذاشت که لوگوی تیم بیسبال یانکیز را بر روی خود داشت. اما افلک زیر بار این کار نرفت چون هوادار دوآتشه ی ورزش بیسبال و از طرفداران سرسخت تیم رقیب یانیکز است.

او به کارگردان گفت: «دیوید من خیلی دوستت دارم و هر کاری برایت می کنم اما کلاه یانکیز را سرم نمی گذارم. واقعاً نمی توانم.» کارگردان در نهایت تسلیم شد و کلاه دیگری به او دادند.

بن افلک حاضر به گذاشتن کلاه تیم یانکیز در فیلم دختر گمشده نشد

۴- نیکلاس کیج خفاش واقعی خواسته بود

فیلم کمدی ترسناک «بوسه خون آشام» (Vampire's Kiss) صحنه ای دارد که در آن یک خفاش شخصیتی که نیکلاس کیج نقش آن را برعهده داشت، نیش می زند. کیج اصرار داشت در این صحنه از یک خفاش واقعی استفاده شود. با این حال، کارگردان خواسته ی او را نپذیرفت و به جایش از یک خفاش رباتیک استفاده کرد.

 نیکلاس کیج اصرار داشت در این صحنه از یک خفاش واقعی استفاده شود

۵- جورج کلونی یک کلبه ساحلی و یک باغ شخصی خواسته بود

در زمان فیلمبرداری فیلم «جاذبه» (Gravity) در لندن، جورج کلونی دلش می خواست گوشه ای از کالیفرنیا را برای او به لندن آوردند. به همین دلیل یک کلبه ی سفارشی ساحلی خواسته بود که نزدیکی کانکس سیارش نصب شود. او همچنین یک باغ شخصی، جکوزی، تراس و زمین بسکتبال خواسته بود. این طور که گفته می شود تأمین خواسته های او ۱۳۰ هزار دلار هزینه برداشت.

۶- لی میشل حاضر به جیغ زدن نشد

این بازیگر و خواننده ی آمریکایی، برای بازی در سریال «ملکه های جیغ» (Scream Queens) حاضر به جیغ زدن نشده بود. او به کارگردان گفته بود: «من فقط دو بار جیغ می زنم و شما باید در کل فصل از آن ها استفاده کنید. من خواننده هم هستم!»

۷- ویل اسمیت یک کانکس سیار ۲ میلیون دلاری خواسته بود

در زمان فیلمبرداری فیلم «مردان سیاه پوش ۳» (Men in Black III)، این ستاره ی بزرگ هالیوودی ۲ کانکس سیار مجلل خواسته بود که یکی از آن ها صرفاً برای تجهیزات بدنسازی اش باشد. خرید یکی از کانکس ها حدود ۲ میلیون دلار هزینه برداشت و این کانکس یک آشپزخانه ی تمام مجهز با کابینت های ایتالیایی و پنجره های قوس دار داشت.

با آنکه اسمیت آن زمان یک آپارتمان اجاره ای ۵ خوابه در فاصله ای بسیار نزدیک به محل فیلمبرداری داشت، اما از قرار معلوم، او در زمان فیلمبرداری کانکس را ترجیح می دهد.

ویل اسمیت یک کانکس سیار ۲ میلیون دلاری در زمان فیلمبرداری خواسته بود

۸- ویل فرل یک اسکوتر موتوری خواسته بود

این بازیگر برای بازی در فیلم کمدی ورزشی «نیمه حرفه ای» (Semi-Pro) فهرستی از خواسته های عجیب و غریب داشت، مانند یک اسکوتر موتوری سه چرخ، یک درخت مصنوعی چرخ دار و یک رنگین کمان چرخ دار. با توجه به اینکه این لوازم ربطی به فیلم نداشتند، علت درخواست های او روشن نیست.

۹- دنیل دی-لوییس خواسته بود با او مثل یک معلول رفتار کنند

این بازیگر بزرگ که ۳ جایزه اسکار در کارنامه هنری خود دارد، به جدی گرفتن نقش های خود و توانایی فراوانش در به تصویر کشیدن هر شخصیتی، شهره است.

به همین ترتیب، وقتی بازی در نقش یک مرد مبتلا به فلج مغزی را قبول کرد، خواست که در مدت فیلمبرداری، سر صحنه او را با ویلچرش به این طرف و آن طرف ببرند، با قاشق به او غذا دهند و برای جا به جا کردنش او را از جایش بلند کنند. او این کار را می کرد تا در مدت فیلمبرداری از نقشش خارج نشود.

۱۰- بروس ویلیس دستمزد روزانه یک میلیون دلار خواسته بود

به این ستاره ی هالیوودی ۳ میلیون دلار دستمزد برای ۴ روز متوالی کار در لوکیشنی در بلغارستان برای فیلم «بی مصرف ها ۳» (The Expendables 3) پیشنهاد شد.

اما ویلیس برای این نقش ۴ میلیون دلار می خواست. در نهایت وقتی بر سر مبلغ دستمزد به توافق نرسیدند، ویلیس در این فیلم بازی نکرد و هریسون فورد جایگزینش شد.

کد خبر : ۸۴۳۸۱
0
۰
ارسال نظر