ساعت “منع ترددهای شبانه” تغییر کرد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در آخرین صحبت های خود مطرح کرد که ساعت منع ترددهای شبانه با یک ساعت کاهش از 21 الی 3 بامداد است.

ساعت “منع ترددهای شبانه” تغییر کرد
کد خبر : ۶۵۸۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت منع تردد شبانه را از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای کشور اعلام کرد.

علیرضا رئیسی در ارتباط تصویری با برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر افزود: این محدودیت با رنگ بندی شهرها ارتباطی ندارد و در همه شهرها با همه رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است.

وی گفت: ۱۸ شهر نارنجی داریم که ۱۵ شهر مربوط به استان مازندران و سه شهر مربوط به استان گیلان است و ۱۲۴ شهر زرد و ۳۰۶ شهر آبی داریم.

رئیسی با اشاره به اینکه استان‌های تهران و البرز در وضع زرد هستند، اضافه کرد: استان‌های شمالی؛ مازندران، گیلان و گلستان، نارنجی هستند و منع تردد به این استان‌ها وجود دارد.

وی گفت: متأسفانه سفر به استان هرمزگان به ویژه جزیره‌های قشم، کیش و جاسک موجب شده است که خیز بیماری کرونا در این شهرها مشاهده شود.

اعلام محدودیت ها از طریق صدا و سیمای محلی هر استان

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: استانداری‌های هر استان‌ها، رنگ بندی شهرها را مشخص می‌کنند و صدا و سیمای محلی هر استان هم این محدودیت‌ها را اعلام می‌کند.

رئیسی با ابراز نگرانی از کاهش درصد رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم به گونه‌ای کنترل کنیم که شب عید آرامی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر این دستورالعمل‌ها رعایت نشود همه گرفتار خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بیش از ۳۰ هزار پلمب و بیش از ۶ میلیون جریمه در ارتباط با ترددها و تجمع‌ها انجام شده است.

رئیسی افزود: محدودیت تردد در حوزه شهرهای نارنجی را به زرد هم تعمیم دادیم و سعی کردیم سخت گیری‌ها را در این زمینه بیشتر کنیم.

منبع: مهر

کد خبر : ۶۵۸۷
0
۰
ارسال نظر