زیبایی باورنکردنی “الناز شاکردوست” با موهای از ته تراشیده/ عکس

تصویری عجیب و بسیار زیبا از الناز شاکردوست با موهای از ته تراشیده منتشر شد.

زیبایی باورنکردنی “الناز شاکردوست” با موهای از ته تراشیده/ عکس
کد خبر : ۱۲۱۸۴۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی جالب و دیده نشده از الناز شاکردوست بازیگر جذاب سینمای ایران با موهای از ته زده و چهره ای جذاب تر از همیشه منتشر شد.

زیبایی باورنکردنی "الناز شاکردوست" با موهای از ته تراشیده/ عکس

پخش بین المللی «ابلق» با یک کمپانی آمریکایی

کمپانی «Outsider Pictures» پخش بین المللی فیلم «ابلق» را به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی بر عهده گرفت.

ایسنا: کمپانی «Outsider Pictures» یکی از کمپانی‌های مطرح تولید فیلم و پخش بین المللی در لس‌انجلس آمریکا است که در زمینه‌ی اکران فیلم‌های داستانی در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین نیز تخصص دارد.

این کمپانی علاوه بر تمرکز بر روی فیلم‌های انگلیسی و اسپانیایی به فیلم‌های مستقل غیر انگلیسی زبان با قدرت داستان‌گویی بالا نیز توجه ویژه‌ای دارد و بدین‌ترتیب سعی می‌کند تا با در نظر گرفتن خاستگاه فیلمسازان مستقل، مخاطبان را با داستان‌هایی اصیل از سراسر جهان آشنا کند.

این کمپانی که جزو مجموعه‌های سینمادار آمریکاست؛ سالانه شش تا هشت فیلم را اکران و تنها سه تا چهار فیلم برای پخش و فروش بین‌المللی خریداری می‌کند.

محصولات این کمپانی از زمان راه اندازی در سال ۲۰۰۵ تا کنون در جشنوارهای مهمی چون کن، ونیز، برلین، تورنتو، سن‌سباستین، ساندنس و بسیاری از جشنواره‌های مهم بین‌المللی دیگر حضور داشته است.

فیلم سینمایی «ابلق» برای نخستین بار در سی‌ونهمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین بازیگر نقش مکمل زن با بازی گلاره عباسی، بهترین چهره‌پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری گردید.

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری و فاطمه کریمیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «ابلق» هستند.

کد خبر : ۱۲۱۸۴۵
0
۰
ارسال نظر