زن خیانتکار: در قتل شوهرم دست نداشتم

زن جوان که متهم است با همدستی 3 مرد شوهرش را به قتل رسانده در حالی در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که متهم اصلی این پرونده بعد از چهار سال هنوز متواری است.

زن خیانتکار: در قتل شوهرم دست نداشتم
کد خبر : ۲۵۵۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به‌گزارش وقت صبح به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 96 با قتل مرد جوانی به‌نام سینا در خانه‌اش واقع در شرق تهران، آغاز شد.

بررسی اولیه نشان می‌داد که سینا با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده است. پس از آن همسر مقتول به‌نام مرضیه مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: روز حادثه با پسرم به خانه خواهرم رفته بودیم و پس از بازگشت از آنجا متوجه قتل همسرم شدم و بلافاصله هم پلیس را در جریان قرار دادم.

در حالی که تحقیقات گسترده پلیس ادامه داشت، مأموران به این نتیجه رسیدند که عامل قتل با کلید وارد خانه شده و این موضوع فرضیه دست داشتن مرضیه در قتل همسرش را قوت بخشید.

در ادامه مأموران به سراغ ریز مکالمات و پیامک‌های رد و بدل شده گوشی مرضیه رفتند و مشخص شد او با مردی به‌نام حمید ارتباط پنهانی داشته است.

بازداشت متهم

از این‌رو مرضیه بازداشت شد.

وی پس از مواجهه با مستندات گفت: قبول دارم که با حمید ارتباط پنهانی داشته‌ام اما در قتل همسرم دخالتی نداشتم. شاید حمید مرتکب این جنایت شده باشد. پس از آن پلیس برای بازداشت حمید دست به کار شد اما نتوانست ردی از او پیدا کند.

با این حال مأموران در تحقیقات بعدی متوجه شدند که مرضیه به حساب دو نفر مبالغی را واریز کرده که پس از بررسی معلوم شد آنها همدست مرضیه و حمید بوده‌اند و به‌همین خاطر آنها شناسایی و بازداشت شدند.

مرضیه پس از آنکه دید مستندات متعددی علیه او وجود دارد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت:

من و سینا مدام با هم اختلاف داشتیم. به‌همین خاطر تصمیم گرفتم که از او جدا شوم ولی طلاقم نمی‌داد. پس از آنکه با حمید آشنا شدم موضوع را به او گفتم، حمید هم نقشه قتل سینا را با همدستی دو نفر از دوستانش کشید و من هم کلید خانه را دادم تا بتوانند در غیاب من وارد خانه شوند. پس از این ماجرا هم حمید پیامکی برایم فرستاد و از من خواست تا 25 میلیون تومان به حساب دو همدستش واریز کنم.

اعتراف همدستان

به‌دنبال اظهارات مرضیه، دو قاتل اجاره‌ای هم به مشارکت در قتل اعتراف کردند. اما با گذشت چهار سال از این جنایت هنوز مأموران موفق نشدند ردی از حمید به دست بیاورند.

به همین خاطر پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و دو همدست حمید به اتهام مشارکت در قتل و مرضیه به اتهام معاونت در قتل محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه وکیل مدافع اولیای دم از طرف پسر مقتول برای متهمان درخواست قصاص کرد.

پس از آن دو همدست حمید به دفاع از خودشان پرداختند، سپس مرضیه به جایگاه رفت و گفت:

من تحت فشار روانی اعتراف کردم در حالی که نه از نقشه قتل اطلاع داشتم و نه با آنها همکاری کردم. متهم درباره اینکه اگر با متهمان ارتباطی نداشته چطور به حساب آنها پول واریز کرده، گفت:

حمید از من مبلغی به‌عنوان قرض گرفت که نمی‌دانستم این پول را برای دوستانش می‌خواهد و از قضات می‌خواهم که مرا تبرئه کنند. وی همچنین درباره اینکه آیا از محل اختفای حمید خبر دارد یا نه، گفت: او پس از قتل همسرم ارتباطش را با من قطع کرد حالا هم اصلاً از او خبری ندارم. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

کد خبر : ۲۵۵۹۳
0
۰
ارسال نظر