زنگ خطر تغییر رفتار آقایان که باید به خودتان بیایید!

گاهی اوقات رابطه عاطفی به خوبی پیش نمی رود و شریک عاطفی علاقه اش را به شما از دست میدهد، علایم تنفر مرد از زن را در مطلب زیر بخوانید.

زنگ خطر تغییر رفتار آقایان که باید به خودتان بیایید!
کد خبر : ۶۰۵۹۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از بیتوته؛ اگر مردی شما را نخواهد به سادگی می توانید از حرف زدن یا تغییر رفتارش این موضوع را متوجه شوید ولی اغلب خانم ها تمایل دارند خودشان را فریب دهند و نشانه های تنفر مرد از زن که بسیار کلیشه ای است را نادیده می گیرند.

روابط بین زن و مرد به خصوص در ازدواج و رابطه طولانی مدت همیشه به شیرینی ابتدای رابطه نیست و بالا و پایین های زیادی دارد و احساسات شخصی تحت تاثیر استرس های روزمره قرار میگیرد و ممکن است رابطه شیرین شما را وارد یک روال خسته کننده نماید، قبل از این که دیر شود و فاصله بین شما به قدری زیادی شود که نتوانید درستش کنید می توانید باید زنگ خطرهایی که در ادامه مقاله به شما می گوییم را کاملا جدی بگیرید.

به طور کلی معمولا مردی که دیگر دلش پیش شما نیست، صمیمیت جسمی و گفتاری اش با شما کاهش پیدا کرده و علاقه ای برای بهبود رابطه از خود نشان نمی دهد و در صورتی که شما بخواهید قدمی برای بهبود رابطه بردارید یا به مشاوره بروید یا عصبی شدن و پرخاشگری او روبرو خواید شد.

بیشتر بخوانید: 5 عادت مضر که آی کیو را پایین می آورد

نشانه های تنفر مرد از زن را بخوانید:

دیر آمدن مرد به خانه

اگر شوهر شما زمان بیشتری را در خارج از خانه می گذراند و نسبت به قبل دیرتر می آید یا بهانه طولانی تر شدن ساعت کاری اش را می آورد یا وقتش را در باشگاه می گذراند و دیروقت به خانه می آید نشان د هنده این است که دیگر در کنار شما بودن برایش جذابیتی ندارد و سعی می کند از مشکلات خانه فرار کند.

کارهایتان آزارش می دهد

یکی از علایم تنفر مرد از زن این است که هر کاری انجام بدهید حتی کارهای کوچک و بی اهمیت ، او را عصبی می کند.

احساساتش را بیان نمی کند

اگر شوهر شما قبلا در مورد فعالیت های روزانه اش با شما حرف میزده و احساساتش را با شما در میان می گذاشته ولی حالا دیگر اتفاقات روزمره و احساساتش را با شما در میان نمی گذارد شاید جزو علایم تنفر مرد از زن نباشد ولیمسلما زنگ خطر بزرگی را برای شما به صدا در می آورد.
او دیگرحوصله ندارد که در مورد کارهای روزمره شما سوال بپرسد و چیزی از احساسات شما بداند.

به شما پیام نمی دهد

اگر مردی هنگامی که کنار شما قرار می گیرد بسیار منفعل و پرخاشگر است و زمانی که از شما دور است پیامی به شما نمیدهد یا با شما تمای نمی گیرد ، این نوع رفتارش می تواند جزو علایم تنفر مرد از زن باشد. اگر او بیشتر از چند روز تماس ها و پیام های شما را ندیده می گیرد نشان دهنده این است که دیگر نمیخواهد با شما باشد.

مردی که به شما علاقه داشته باشد برای شنیدن صدایتان با شما تماس می گیرد ولی اگر دیگر علاقه ای به تماس گرفتن یا پیام دادن به شما ندارد هشداری است برای شما که دیگر اولویت اول او نیستید.

از شما تعریف نمی کند

مردی که به شما علاقمند باشد سعی می کند با تعریف کردن حتی شده در مورد چیزهای بسیار کوچک شما را خوشحال کند و تحسین کردن شما جزو روال زندگی اش است اگر شریک عاطفی شما قبلا شما را تحسین می کرد ولی دیگر خبری از تحسین و تعریف نیست و بیشتر از شما شاکی است یا حتی احترامتان را نگه نمی دارد و عمدا شما را ناراحت می کند زنگ خطر بسیار خطرناکی برای تخریب رابطه شماست.

همیشه شما مقصرید

ایراد گرفتن از هم یکی از بزرگترین علایم عدم علاقه است ، کسی که مدام شما را مقصر می داند حتی اگر کاری نکرده باشید یعنی دیگر از شما خوشش نمی آید.
اگر هر کاری برای رضایت بیشتر مردتان انجام میدهید ولی او همچنان هیچ قدم مثبتی بر نمی دارد و شما را مقصر مشکلات میداند یعنی دیگر علاقه ای به شما ندارد.

ناگهانی از شما فاصله می گیرد

شاید گاهی در یک رابطه افراد نیاز به فضای بیشتری داشته باشند و از هم فاصله بگیرند ولی اگر این دور شدن ها تکرار شود یا مدتش طولانی شود احتمال این که دیگر از شما خوشش نیاید و نخواهد به این رابطه ادامه دهد زیاد است.

اگر صدمه ببینید به شما کمک نمی کند

یکی از علایم تنفر مرد از زن این است که از شما حمایت نمی کند. در صورتی که شما صدمه ای ببینید برایش اهمیتی ندارد و هول و دستپاچه برای کمک به شما نمی شتابد.

رابطه جنسی ندارید

یکی از مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن که اگر در کنار دیگر علایم قرار بگیرد می تواند شما را مطمئن کند این است که دیگر میلی به رابطه جنسی با شما نشان نمی دهد. این رفتار میتواند نشان دهنده از بین رفتن صمیمیت بین شما باشد.

اگر فاصله ای که شوهرتان با شما ایجاد کرده است بیرون از اتاق خواب هم ادامه دارد و دیگر از نظر جسمی به شما نزدیک نمی شود و خبری از بوسه یا آغوش و نوازش مثل قبل نیست زنگ خطر بسیار جدی تر می شود.

به روابط شما با دیگر مردان حساس نمی شود

در صورتی که مرد شما قبلا روی روابط شما با دیگر مردان حساسیت داشت و حالا دیگر هیچ کاری حسادت او را بر نمی انگیزد یعنی در ناخودآگاهش دیگر علاقه ای به شما وجود ندرد. مثلا اگر متوجه شود که شما درخواست ازدواج یا دوستی از مرد دیگری دریافت کرده اید، واکنش ناراحت کننده یا رفتاری که نشان دهنده حس رقابت او باشد از خود نشان نمی دهد.

در مورد شما کنجکاو نیست

البته این مورد نمیتواند نشان دهنده تنفر باشد ولی مسما نشان دهنده عدم علاقه مرد مقابلتان به زندگی شخصی شماست چون قصد جدی کردن رابطه را ندارد.

کسی که به آینده مشترک با شما فکر کند می خواهد که اطلاعات شخصی بیشتری از شما و خانواده شما داشته باشد و سعی می کند خودش را برای شما جذاب تر نشان دهد.

عمدا کارهایی را انجام می دهد که خلاف میل شماست

مردی که از شما خوشش نمی آید عمدا سعی می کند با رفتارش شما را آزار دهد و کارهایی را انجام می دهد که حرص شما را در بیاورد.

درباره زنان دیگر صحبت میکند

اگر مردی یک بار از زنان دیگر جلوی شما صحبت کرد و با وجود مشاهده ناراحتی و رنجش شما به این کارش ادامه داد یعنی علاقه ای به شما ندارد و به دنبال ساختن یک رابطه جدی با شما نیست و شما را صرفا برای پر کردن تنهایی اش می خواهد.

کد خبر : ۶۰۵۹۰
0
۰
ارسال نظر