زندگی متفاوت مادر دنیای شیرین این روزها در انگلیس!

سهیلا عزیزی نقش مادر خانواده را در سریال محبوب دنیای شیرین ایفا می‌نمود.

زندگی متفاوت مادر دنیای شیرین این روزها در انگلیس!
کد خبر : ۱۷۵۶۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سهیلا عزیزی چند سالی است که از ایران مهاجرت کرده و در انگلستان زندگی می‌کند.

برادر شیرین «دنیای شیرین» از این سریال گفت

علیرضا رئیسی عنوان کرد: «دنیای شیرین» از سریال‌هایی بود که خاطرات زیبایی را برای نوجوانان آن دوره ساخت. آقای بقایی بعدها به من گفت که من بازی تو را دیده بودم و دنبال شخصیتی بودند که نقش حمید پسر بزرگ خانواده را ایفا کند و این افتخار نصیب من شد.

رئیسی افزود: یکی از نقاط قوت سریال «دنیای شیرین» چینش گروه بازیگران آن در نقش‌های گوناگون بود. آقای رضا فیاضی نقش پدر و خانم سهیلا عزیزی نقش مادر و رضا عطاران عزیز هم نقش دایی خانواده را داشتند؛

من، اشکان اشتیاق و خانم زهرا جواهری هم فرزندان خانواده بودیم و سپهر آزادی هم نقش پسردایی کوچکمان را ایفا می‌کرد.

وی گفت: در این سال‌ها بارها درباره سپهر آزادی در مورد من پرسیده‌اند. سپهر تحصیلاتش را در حوزه سینما ادامه داد و مدتی هم خارج از کشور بود.

تا جایی که اطلاع دارم برگشته و کارهایی هم در این حوزه انجام داده است که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. سپهر آزادی فرزند غلامرضا آزادی فلیمبردار خوب سینما و تلویزیون و خانم فریال بهزاد کارگردان فیلم‌هایی همچون «دره شاپرک‌ها» و «روزی که خواستگار آمد» است.

سهیلای عزیزی مادر دنیای شیرین این روزها در انگلیس زندگی متفاوتی داشته است.

ادامه مسیر حرفه‌ای

این بازیگر درباره کم‌کار شدنش در دوهه اخیر هم عنوان کرد: این تصمیم شخصی خودم بود که بین ادامه بازیگری به صورت حرفه‌ای و تحصیل یکی را انتخاب کنم و من دومی را برگزیدم.

از همان نوجوانی به یادگیری زبان انگلیسی علاقه داشتم؛ تحصیلاتم را در رشته زبان‌های خارجی ادامه دادم و الان روی سه زبان مسلط هستم.

در زمان تولید سریال «دنیای شیرین» و سایر فیلم‌ها وسریال‌ها نمی‌توانستم به صورت کامل در کلاس‌ها حاضر باشم و برایم معلم خصوصی می‌گرفتند اما از یک دوره به صورت جدی و منظم تحصیلاتم را ادامه دادم.

کد خبر : ۱۷۵۶۰۷
0
۰
ارسال نظر