زندگی احساسی پرفراز و نشیب هری استایلز!

هری استایلز خواننده بریتانیایی که با گروه وان دایرکشن به شهرت رسید از ابتدای شهرت خود زندگی احساسی پر فراز و نشیبی را با خانم‌هایی مشهور تجربه کرده است.

زندگی احساسی پرفراز و نشیب هری استایلز!
کد خبر : ۱۶۰۱۲۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - هری استایلز به تازگی با دیده شدن در کنار جدیدترین شریک احساسی خود طرفداران را بار دیگر در زندگی عاشقانه خود شریک کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هری استایلز یکی از واجد شرایط ترین پسرهای مجرد هالیوود است. با این حال احتمالاً او بار دیگر درگیر یک رابطه احساسی جدید شده است!

خواننده سابق گروه وان دایرکشن، سال گذشته از اولیویا وایلد، کارگردان 39 ساله فیلم «نگران نباش عزیزم» جدا شده است. به نظر می‌رسد که خواننده مشهور ناراحتی خود را به پایان رسانده است.

این خانم‌های مشهوری دیگری هستند که در طول سال‌ها توجه این خواننده را به خود جلب کرده‌اند.

هری استایلز زندگی احساسی خود در هالیوود را با کارولین فلک، مجری اصلی برنامه Love Island، در سال 2011 آغاز کرد. با این حال این رابطه مورد تایید عام نبود زیرا هری تنها 17 سال داشت حالی که ستاره فقید تلویزیونی در اوایل دهه سی سالگی خود بود.

در ماه می سال 2012، یک سال پس از رابطه پر هیاهو هری و کارولین، شایعه رابطه احساسی میان هری و امیلی آتاک، بازیگر سریال The Inbetweeners منتشر شده بود، اگرچه این زوج در آن زمان این رابطه را تایید نکردند.

امیلی اتک

پس از امیلی اتک، هری استایلز رابطه احساسی‌ای با خواننده پاپ مشهور آمریکایی، تیلور سویفت آغاز کرد. این زوج برای یک سال در کنار یکدیگر دیده شدند و زوج محبوب طرفداران هالیوود بودند.

طرفداران باور دارند آهنگ Ready For It از تیلور درباره هری است، در حالی که برخی معتقدند آهنگ Two Ghosts از هری استایلز نیز درباره این ستاره 33 ساله است.

تیلور سویف و هری استایلز

سوپرمدل مشهور الهام هری استایلز!

در مصاحبه‌ای با رولینگ استون، هری استایلز اعتراف کرده است که به گزارش وقت صبح کندال جنر، ستاره تلوزیونی و سوپرمدل مشهور، الهام بخش بزرگ اولین آلبوم استودیویی او در ماه می سال 2017 بوده است.

این زوج نیز هرگز رابطه عاشقانه خود را تایید نکردند، اما روابط خوبی داشتند و در سال‌های 2013 و 2014 بارها در کنار یکدیگر دیده شدند.

کندال جنر و هری استایلز

شاید جدی‌ترین رابطه هری استایلز در سال 2021 آغاز شد، زمانی که او با یکی از همبازی‌هایش در فیلم «عزیزم نگران نباش»، اولیویا وایلد، رابطه‌ای عاشقانه را آغاز کرد.

هری استایلز و اولیویا وایلد

هری استایلز و اولیویا وایلد در اواخر سال 2020 با یکدیگر آشنا شدند. ملاقات آنها تنها چند ماه پس از جدایی اولیویا وایلد، بازیگر و کارگردان از نامزد طولانی مدتش، جیسون سودیکیس، رخ داد.

کد خبر : ۱۶۰۱۲۸
0
۰
ارسال نظر