زندان برای فوتبالیست متجاوز مشهور “هتل” شده است!

آلوز اجازه روزانه 100 یورو برای خودش خرج کند و این پول را صرف خرید مایحتاج روزانه خود مانند کنسرو ماهی تن، شامپو، خوشبوکننده، چاشنی‌های غذایی و نوشابه‌های انرژی‌زا می‌کند.

زندان برای فوتبالیست متجاوز مشهور “هتل” شده است!
کد خبر : ۱۴۷۲۱۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم، یکی از اولین گزارش‌هایی که بعد از بازداشت دنی آلوز در ارتباط با پرونده اتهام تجاوزش به زن اسپانیایی در یک کلوب شبانه در کاتالونیا منتشر شد، به وضعیت او در زندان برایانس اشاره داشت.

در آن ادعا شده بود بازیکن سابق بارسلونا از هیچ حمایت ویژه یا خاصی از سوی مسئولان زندان بهره‌مند نیست و با او مانند یک زندانی عادی رفتار می‌شود.

اما ظاهراً داستان با آن چیزی که در آن گزارش‌ها عنوان شده بود، تفاوت دارد.

آلوز به دلیل نگرانی‌های موجود از به خطر افتادن جان و سلامتش در زندان برایانس به شعبه دوم این زندان انتقال داده شده است جایی که اکثر زندانیان آن به دلیل ارتکاب جرم‌های مشابه پشت میله‌ها هستند.

با این حال طبق ادعای یکی از همین زندانیان، این جا به جایی تنها لطفی نبوده که در حق آلوز شده است. این شاهد عینی که نخواسته نام و هویتش فاش شود، ادعا کرد که آلوز همواره تحت حفاظت چهار تن از نگهبانان زندان به محوطه‌های عمومی می‌رود.

این با گزارش‌های اولیه‌ای که درباره بازیکن برزیلی منتشر شده بود تناقض دارد.

آلوز تحت حمایت

این منبع آگاه با اعلام اینکه همسر دنی آلوز در دو هفته حضور این مرد 39 ساله پشت میله‌ها با او ملاقات داشته است، تأکید کرد که آلوز کاملاً تحت حمایت و دریافت خدماتی ویژه روزهای حبس را سپری می‌کند.

وی به پایگاه خبری اروپاپرس گفت: تا جایی که من اطلاع دارم، چهار نفر همواره آلوز را مشایعت و از سایر زندانیان جدا می‌کنند.

نمی‌توانم بگویم که آیا او با سایر زندانیان تماس دارد یا نه، اما طبق اطلاعات من او در حال حاضر از سایر زندانیان جداست، چون موردش خاص است و یک ورزشکار سرشناس محسوب می‌شود.

نمی‌دانم چطور بگویم اما بله، پرونده آلوز پرونده‌ای خاص است، چون او فوتبالیست مهمی است. در ضمن میان او و سایر زندانیان هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

طبق گزارش نشریه مارکا، آلوز در زندان برایانس دو، این اجازه را دارد که روزانه 100 یورو برای خودش خرج کند و این پول را صرف خرید مایحتاج روزانه خود مانند کنسرو ماهی تن، شامپو، خوشبوکننده، چاشنی‌های غذایی و نوشابه‌های انرژی‌زا می‌کند.

کد خبر : ۱۴۷۲۱۲
0
۰
ارسال نظر