زنان قدرتمند فیلم های ایرانی چگونه لباس می پوشند؟

این روزها شاهد سریال‌هایی هستیم که به شدت به مقام زن اهمیت می‌دهند. اما به سبک پوشش و استایل این دسته از زنان توجه کرده‌اید؟

زنان قدرتمند فیلم های ایرانی چگونه لباس می پوشند؟
کد خبر : ۷۲۱۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ این روزها شاهد ساخت سریال‌هایی هستیم که به شدت به مقام زن اهمیت می‌دهند و آن را پرارزش میدانند. زنانی که شخصیتی مستقل داشته و به تنهایی میتوانند از پس بسیاری از کارها برآیند.

اما تاکنون به سبک پوشش و استایل این دسته از زنان توجه کرده‌اید؟ اینکه در سریال‌هایی که این روزها از شبکه‌های خانگی پخش می‌شود زنان چه استایلی دارند؟

بیشتر بخوانید: ترفند جذابیت روزافزون زنان بازیگر برملاء شد!+تصاویر

فهرستی را از چند زن مستقل و قوی تهیه کرده‌ایم که اخیرا از شبکه‌ نمایش خانگی ایران پخش شده است.

خاتون

سریال خاتون را دیده‌اید؟ آوازه خاتون این روزها از هر سمتی به گوش میرسد. خاتون بدون شک یکی از مستقل‌ترین زنانی‌ست که در نمایش خانگی دیده‌ایم. در سال‌های که زندگی خاتون در آن جریان دارد؛ زنان هیچ ارتباطی با رانندگی نداشتند و این کاراکتر مستقل به راحتی رانندگی می‌کند!

اون به عنوان یک زن صاحب نظر، بدون توجه به نظرات دیگران، لباس‎هایی را به تن میکند که از سایرین متفاوت است.

پروین

شما در سریال خاتون تنها کاراکتر خاتون را نباید نماد یک زن مستقل بدانید. پروین دوست صمیمی خاتون با بازی، بازیگری توانا خانم ستاره پسیانی به زیبایی شخصیت یک زن مستقل را به نمایش گذاشته است که در راستای تحقق بخشیدن آرزوهایش تلاش می‌کند.

او اغلب لباس‌هایی رسمی اما شیک میپوشد و کلاه جزئی از آیتم جدانشدنی در پوشش دهه 20 و 30 ایران است.

سبک پوشش پروین در سریال خاتون نماد یک زن مستقل

کتایون

سریال مانکن را دیده‌اید؟ کتایون با بازی خانم مریلا زارعی یک کاراکتر کاملا مستقل و متعهد است. اغلب او را با لباس‌های گران قیمت و معمولا صورت او را با آرایش میبینیم. مانتوهای متنوعی را در تن او میبینیم و همچنین اکسسوری‌هایی شیک که با لباس‌هایش ست شده‌اند.

طراح لباس این سریال به خوبی توانسته کاراکتر مستقل کتایون را از طریق نوع لباس پوشیدنش به مخاطب نشان دهد.

شیوا

شیوا در سریال میخواهم زنده بمانم یک پزشک کاملا مستقل است که به دنبال انتقام به آب و آتش میزند. او فردی جسور است که از استایل‌های جسورانه استقبال می‌کند. بارانی‌های وینتیج گشاد و روسری‌های کوچک از اصلی‌ترین آیتم‌های استایل اوست که باید به آن توجه نمود.

لباس شیوا در سریال میخواهم زنده بمانم

سارا

سارای سریال همگناه را کمتر کسی فراموش می‌کند. سارا با وجود اینکه در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده، وابستگی زیادی به آنها نداشته و بصورت مستقل کار می‌کند. او دختری صاحب نظر، مقتدر و مستقل است که از استایل‎های ساده اما در عین حال بسیار شیک پیروی می‌کند.

استایل‌های مینیمال او دقیقا، زنان مستقل امروز را نشان می‌دهد.

این لیست مطمئنا میتواند ادامه پیدا کند. مثلا میتوانیم به شهرزادی اشاره کنیم که در آن بهبهوی تاریخ دانشجوی پزشکی بود و یا زیبای سریال همگناه که با استایل‌های بسیار ساده‌ای که به واسطه شغلش داشت، ذره‌ای از جذابیتش کم نمیکرد!

کد خبر : ۷۲۱۷۸
0
۰
ارسال نظر