زنان بخوانند؛ ترفندهای زیبایی که هیچکس به شما نمی گوید!

با خواندن این مقاله با 9 راز زیبایی آشنا خواهید شد که ظاهر شما را زیباتر نشان می دهد.

زنان بخوانند؛ ترفندهای زیبایی که هیچکس به شما نمی گوید!
کد خبر : ۱۵۰۹۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ اکستنشن، برداشتن ابرو، خط چشم و استفاده از رژ لب هایی با رنگ های مد روز هزینه های زیادی دارد. اما ممکن است در عین حال که تلاش می کنید مد روز به نظر برسید، ویژگی های طبیعی خود را تغییر دهید.

به همین دلیل است که به گفته آرایشگران و استایلیست های حرفه ای باید بفهمید که چه نوع آرایش و مدل مویی، ممکن است ظاهر ما را خراب کند.

ابروهای خیلی باریک

برخی از زنان مانند لیلی کالینز ابروهای پر و پرپشتی دارند، اما برای کسانی که به طور طبیعی ابروهایشان نازک است، آرایشگران استفاده از مداد ابرو را توصیه می کنند. معمولا ابروهای باریک سن را بیشتر نشان می دهد، در حالی که ابروهای ضخیم نشانه جوانی است.

ابروهای ضخیم نشانه جوانی است

خط چشم ضخیم

آرایشگران توصیه می کنند از کشیدن خط چشم ضخیم، به خصوص در پلک پایین خودداری کنید، چراکه سیاهی دور چشم و چین و چروک آن بیشتر به چشم می آید.

در عین حال، اگر خط چشم به درستی زده شود، می تواند اثر لیفت ایجاد کند. استفاده از خط چشم فقط در امتداد مژه های بالایی و در گوشه چشم توصیه می شود. اگر خط را کمی محو کنید، ظاهری طبیعی تر به شما می دهد.

کشیدن خط چشم ضخیم زنان را زشت می کند

رژ لب مات

رژ لب مات که این روزها بسیار شیک است، می تواند بسیار فریبنده باشد. واقعیت این است که وقتی لب‌ها از درخشندگی محروم می‌شوند، صورت بالغ‌تر به نظر می‌رسد.

رژگونه خیلی روشن

داشتن ظاهری طبیعی، جوان و گیرا همیشه انتخاب مطمئنی است. به همین دلیل مهم است که با انتخاب رنگ رژ گونه ای که بیش از حد روشن یا براق است، زیاده روی نکنید. رژگونه کرم قابل تغییر ساده ترین راه برای اضافه کردن رنگ و لطافت به صورت است.

موهای صاف

به گفته متخصصان آرایش مدل مو، رشته‌های صاف و انتهای صاف آنها می‌توانند ویژگی‌های صورت را کم فروغ کند. در عین حال، حلقه های بزرگ، حجم و پیچ و تاپ موها به قاب بندی صورت کمک می کند و خطوط خشن را نرم می کند.

موهای پر پیچ و تاب افراد را زیباتر می کند

رنگ موهای تیره و سرد

رنگ موهای سرد، رنگ های خاکستری را در پوست شما نمایان می کنند. آرایشگران توصیه می کنند رنگ های گرم را برای آرایش مدل موهای خود انتخاب کنید، به خصوص برای قسمت هایی که قاب صورت شما را می سازند. این کار باعث روشن شدن پوست و پویاتر شدن صورت می شود.

اکستنشن مژه با ظاهری غیر طبیعی

اکستنشن مژه با ظاهر طبیعی یکی از جدیدترین ترندهای زیبایی است. چشم های عروسکی با مژه های فوق العاده بلند و پرپشت دیگر مد نیستند. یک مژه‌کار حرفه ای می تواند اکستنشن هایی را متناسب با شکل صورت و چشمان شما انتخاب کند.

اکستنشن مژه با ظاهری غیر طبیعی زنان را زشت می کند

رژ لبی که رنگش خیلی تیره است

لب‌های تیره و پررنگ همیشه جلب توجه می‌کنند، اما رژهای تیره، چین و چروک‌های اطراف دهان، دندان‌ها، خط فک و جوش‌های صورت را بیشتر نشان می دهد. از طرف دیگر، یک رژ لب خنثی با رنگ تم صورتی می تواند تمام رنگ های پوست را صاف کند و چهره را درخشان کند.

سایه های خیلی گرم یا خیلی سرد برای زیرسازی

هنگام انتخاب سایه برای زیرسازی، استایلیست ها توصیه می کنند به رنگ رگ های داخل ساعد خود توجه کنید. اگر رنگ رگ ها مایل به آبی به نظر می‌رسند، ته رنگ سردتری دارید و اگر مایل به سبز هستند، می‌توانید به سراغ رنگ‌های گرم‌تر بروید.

راه دیگر برای تعیین نوع رنگ پوست، این است که ببینید جواهرات طلایی بیشتر به شما می آید یا نقره ای. اگر جوارهرات نقره ای بیشتر به شما می آید، رنگ پوست شما سرد است و اگر طلایی است، نوع پوست شما گرم است. اگر طلا و نقره به یک اندازه به شما می آیند، پس رنگ شما خنثی است. برندها روی بسته بندی خود حروف W (گرم)، C (سرد) یا N (خنثی) دارند، بنابراین هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

کد خبر : ۱۵۰۹۶۱
0
۰
ارسال نظر