زمان انتشار فصل پایانی سریال “پوست شیر” اعلام شد

پردیس احمدیه چهارشنبه هفته جاری با فصل پایانی سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی به نمایش خانگی می‌آید.

زمان انتشار فصل پایانی سریال “پوست شیر” اعلام شد
کد خبر : ۱۵۲۰۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خراسان؛ مریلا زارعی آخر هفته با فیلم «هناس» به سینمای آنلاین می‌آید. ابتدا قرار بود این فیلم 4 اسفند در فیلیمو اکران شود اما نمایش آن یک هفته به تعویق افتاده و به جمعه 12 اسفند موکول شده است.

حسین محجوب نوروز 1402 مجموعه «جشن سربرون» اثر مجتبی راعی را از شبکه3 روی آنتن خواهد داشت. پخش این سریال با بازی محمود پاک‌نیت، نادر فلاح و لاله اسکندری تا پایان رمضان ادامه دارد.

رعنا آزادی‌ور که از بهمن 1400 تا به حال با سریال «جیران» در نمایش خانگی حضور داشته، پس از پایان این مجموعه همچنان با سریال 20 قسمتی «سرگیجه» در این رسانه حاضر خواهد بود.

محمد بحرانی با انتشار عکسی از شخصیت «جناب خان»، برای او ابراز دلتنگی کرده و نوشته است: «دلتنگی‌های آدم را، باد ترانه‌ای می‌خواند… کجای جهانی رفیق». آخرین قسمت «خندوانه 8» 6 مرداد امسال پخش شد.

پردیس احمدیه چهارشنبه هفته جاری با فصل پایانی سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی به نمایش خانگی می‌آید. این فصل پس از گذشت 3 هفته از پایان فصل دوم، طی 8 قسمت در فیلم‌نت منتشر می‌شود.

علیرام نورایی از امشب ساعت 20:15، با برنامه «کاریکارتون» در شبکه یک دیده می‌شود. این برنامه از طریق کاریکاتور و طنز به موضوعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد و علی عامل هاشمی دیگر بازیگر آن است.

کد خبر : ۱۵۲۰۹۸
0
۰
ارسال نظر